Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(19.8) Půjčeno:99x 
BK
EB
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2007
115 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-247-1974-0 (brož.)
ISBN 978-80-247-6189-3 (online ; pdf)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. 112-115, bibliografické odkazy
Popsáno podle tištěné verze
000000390
1. Úvod 7 // 2. Teoretická východiska 9 // 2.1 Co je hra 9 // 2.2 Výchova jako komunikace, hra jako znak 11 // 2.3 Prožitková pedagogika 14 // 2.3.1 Historie a současnost 14 // 2.3.2 Cyklus učení prožitkem (Kolbův cyklus) 16 // 2.3.3 Flow 17 // 2.3.4 Komfortní zóny 19 // 2.3.5 Princip dobrovolnosti 20 // 2.4 Konstruktivismus a kritické myšlení 23 // 2.4.1 Základní východiska 23 // 2.4.2 Kritika a polemika 25 // 2.5 Závěr 27 // 3. Celek 29 // 3.1 Úvod 29 // 3.2 Cíle 29 // 3.3 Práce se skupinou 31 // 3.4 Holistický přístup 34 // 3.4.1 Pojetí dramaturgie 34 // 3.4.2 Fáze dramaturgického procesu 35 // 3.4.3 Zásady dramaturgie 38 // 3.4.4 Analýza dramaturgie jako metody pro vytváření // pobytových akcí 38 // 3.5 Programy Výchovy o Zemi 40 // 3.5.1 Pojetí pobytových akcí Výchovy o Zemi 40 // 3.5.2 Principy tvorby programů 41 // 3.5.3 Analýza přístupu Výchovy o Zemi 42 // 3.6 Projekty organizace Project Adventure 43 // 3.6.1 Pojetí dlouhodobých akcí 43 // 3.6.2 Principy tvorby programu 43 // 3.6.3 Analýza přístupu Project Adventure 54 // 3.7 Systémový model 55 // 3.7.1 Pojetí dlouhodobých akcí 55 // 3.7.2 Principy tvorby programů 56 // 3.7.3 Analýza systémového modelu 60 // 3.8 Další přístupy 61 // 3.8.1 Integrované tematické projekty v globální výchově 61 // 3.8.2 Kurikulárně laděné pobytové akce 62 // 3.8.3 Dlouhodobé školní projekty 63 // 3.9 Závěr 64 //
4. Detail 66 // 4.1 Úvod 66 // 4.2 Cíle aktivity 66 // 4.3 Vytváření menších skupin 67 // 4.4 Další společné otázky 70 // 4.5 Praktická dramaturgie 72 // 4.6 Práce s hrou podle cyklu učení prožitkem 74 // 4.6.1 Obecná východiska 74 // 4.6.2 Briefing a práce s metaforou 74 // 4.6.3 Debriefing 76 // 4.6.4 Příklady vedení aktivity podle cyklu učení prožitkem 83 // 4.7 Konstruktivistický model 86 // 4.7.1 Třífázový model učení 86 // 4.7.2 Příklad využití třífázového modelu při práci s hrou 87 // 4.8 Kombinovaný model 88 // 4.8.1 Příklad využití kombinovaného modelu 89 // 4.9 Další přístupy 90 // 4.9.1 IAA 90 // 4.9.2 Model učení pro systémové myšlení 92 // 4.9.3 Dramatický akční model 93 // 4.9.4 Místo hry v transmisivní výuce 94 // 4.10 Závěr 95 // 5. Závěr 98 // 6. Slovník vybraných používaných pojmů 99 // 7. Poznámky 105 // 8. Bibliografie 112

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC