Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 10.12.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8.7) Půjčeno:26x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2007
48 s. : il. (převážně barev.) ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7368-393-1 (brož.)
Na obálce nad názvem: ESF
Obsahuje tabulky
Obsahuje bibliografii na s. 48
000005972
Úvod -- Vyhodnocování didaktických testů -- Zpracování výsledků testu -- Analýza testových položek -- Obtížnost položky -- Citlivost položky -- Vyhodnocování dat -- Vyhodnocování vědomostí a dovedností -- Alternativní metody hodnocení znalostí žáků testem -- Stanovení cílů testování a časový harmonogram -- Stanovení sledovaných ukazatelů znalostí -- Nadefinování vědomostí -- Nadefinování dovedností -- Sestavení testu -- Stanovení měr znalostí v jednotlivých položkách -- Provedení testování a sběr získaných dat -- Vyhodnocení testu a určení relativního přírůstku znalostí -- Položky testu obodovány jedním bodem -- Položky testu obodovány různým počtem bodů -- Výpočet relativního přírůstku znalostí -- Výstup testování -- Výhody a nevýhody využití tohoto způsobu testování -- 4 Příprava tabulek pro vyhodnocení testu v MS Excel -- 4.1 Výpočet základních statistických charakteristik testovaného souboru a analýza testových položek -- Vytvoření částí tabulky pro konkrétní typy položek -- Vytvoření tabulky pro zápis výsledků testovaného souboru -- Zápis výsledků žáků -- Výpočet základních statistických charakteristik testu -- Analýza testových položek -- Pořadí žáka v testu -- Vyhodnocení znalostí jednoho žáka v testu -- Vytvoření tabulky pro výpočet znalostí -- Zápis výsledků žáků a měr dovedností -- Výpočet procentuální úspěšnosti žáka v dílčí znalosti

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC