Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
Brno : Paido, 2005
70 s. : il. ; 23 cm

ISBN 80-7315-115-4 (brož.)
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
000010253
OBSAH // l’lvod // 7 // 1. Nestandardní školní situace 9 // 1.1 Situace pomáhání 10 // 1.1.1 Pomoc a sociální kontrola podle systemického přísiupu 10 // 1.1.2 Základní druhy pomoci a sociální kontroly 14 // 1.2 Poskytování sociální opory 17 // 1.3 Krize ve školním prostředí 19 // 2. Připravenost učitele na netradiční roli 21 // 2.1 Pojem kompetence v učitelském vzdělávání 21 // 2.1.1 Tradiční role a kompetence učitelů 22 // 2.1.2 Pojem krizové intervenční kompetence 25 // 2.1.2.1 Krizové intervenční kompetence a jejich „(ne)naučitelnost" 26 // 3. Odborná podpora učitelům 29 // 3.1 Školní poradenské pracovišti 30 // 3.1.1 Spolupráce učitele s kolegy’ 30 // 3.1.2 Spolupráce učitele a školního psychologa 31 // 3.1.2.1 Vztahy mezi učiteli a psychology 31 // 3.2 Spolupráce s vnéjšími subjekty školy 37 // 4. Paralely pedagogického a psychologického poradenství 39 // 4.1 Pojem a cíle pedagogicko-psychologického poradenství 39 // 4.2 Poradenský proces 40 // 4.2.1 Fáze poradenského procesu 41 // 4.2.2 Poradenská smlouva • 42 // 4.3 Vztah s klientem 43 // 4.3.1 Typy intervencí podle míry direktivity 43 // 4.4 Krizové intervence 47 // 4.4.1 Vodítka pro krizovou intervenci 49 // Závér 5! // Literatura 53 // Přílohy 5g // Teorie osobnosti a poradenské strategie 59 // L Dynamický (psychodynamický) přístup 59 // 2. Behavlorální přístup 65 // 3. Humanistický přístup 66 // 4. Systemický přístup
a konstruktivismus v poradenství 68 // 5. Eklektické poradenství 69

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC