Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(18) Půjčeno:18x 
BK
Vyd. 1.
V Olomouci : Periplum, 2007
142 s. ; 20 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-86624-36-5 (brož.)
Studie a analýzy ; sv. 6
angličtina, polština
"Kniha byla vydána v rámci výzkumného záměru MSM 6198959211 Pluralita kultury a demokracie"--Rub tit. l.
Část. přeloženo z angličtiny a polštiny?
Obsahuje bibliografie na s. 141-142a bibliografické odkazy
Anglická resumé
000011890
Předmluva -- Komplexní politický marketing: současné zamyšlení nad minulými závěry -- a budoucími směry -- Jennifer Lees-Marshment -- Permanentní kampaň a proces vládnutí: -- politika v éře konzultantů -- Eva Bradová, Pavel Šaradín -- Silvio Berlusconi a Forza Italia: -- fyziognomie marketingu lídra -- Markéta Šůstková -- Alternativní formy hlasování -- z hlediska práva a bezpečnosti -- Sylvie Reterová -- Profesionalizace kampaní před volbami -- do samosprávných orgánů v Polsku -- Marek Mazur -- Zpracování politických událostí -- na stránkách deníků Mladá fronta Dnes a Právo -- (vzhledem k prezentaci levice a pravice) -- Veronika Němcová
(OCoLC)228782081
cnb001795256

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC