Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 05.11.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.5) Půjčeno:13x 
BK
Praha : Pedagogická fakulta, 1966
130 s. : il.

objednat
ISBN 80-86039-12-9 (brož.)
Obsahuje tabulky, grafy, předmluvu, poznámky
Školství - reformy - Evropa - studie
Školy základní - vzdělávání - transformace - studie
000016315
Obsah // PŘEDMLUVA...0 // 1 OBSAH VYUČOVÁNÍ NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY...9 // 1.1. Úvod...9 // 1.2. Obsah vyučování a věda...9 // 1. 3. K vývoji obsahu vyučování na prvním stupni základní školy. 11 // 1. 4. K liberalizaci obsahu vyučování...21 // 2. POJETÍ OBSAHU VZDĚLÁNÍ A PRINCIP GLOBALIZACE // VE ŠKOLSKÉ REFORMĚ 30. LET...28 // 2. 1. Pojetí obsahu vzdělání ve školské refonně 30. let...28 // 2. 2. Princip globalizace ve školské reformě 30. let...33 // 3. OBSAH A STRUKTURA PRIMÁRNÍHO VZDĚLÁNÍ // VE VYBRANÝCH ZEMÍCH...40 // 3. 1 Smysl a způsob komparace...40 // 3. 2 Obsah a struktura primárního vzdělání - skupina všeobecně // analyzovaných zemí...42 // 3.2. 1 Belgie...42 // 3. 2. 2 Bulharsko...44 // 3.2. 3 Finsko...48 // 3. 2. 4 Francie...51 // 3. 2. 5 Norsko...53 // 3. 2. 6 Polsko...57 // 3. 2. 7 Německo...60 // 3. 3 Obsah a struktura primárního vzdělání - skupina konkrétně // analyzovaných zemí...63 // 3. 3. 1 Nizozemí...63 // 3. 3. 2 Rakousko...66 // 3. 3. 3. Švýcarsko...69 // 3.3.4 Velká Británie...72 // 3. 3. 5 USA...74 // 3. 4 Shrnutí...82 // 4. INSPIRAČNÍ ZDROJE FRANCOUZSKÉ ŠKOLSKÉ REFORMY...86 // 4. 1. Úvod...86 // 4.1.1. Principy nové školské politiky...87 // 4.1.2. Zajištění návaznosti v získávání poznatků a rozvoji dovedností... 87 // 4.1.3. Výběr nejvhodnější organizace... 88 // 4. 2. Kompetence (cílové dovednosti), které si má žák osvojit // v průběhu každého
cyklu...89 // 4.2.1. Programy, kompetence a činnosti ve třídě...89 // 4.2.2. Cykly a kompetence...90 // 4. 3. Kompetence transverzální...91 // 4.3.1. Postoje...91 // 4.3.2. Přání znát a chuť učit se...92 // 4.3.3. Vytváření základního pojetí prostoru a času...92 // 4.4 Metodologické kompetence...93 // 4. 5. Kompetence v oblasti jazyka...94 // 4. 6. Předmětové kompetence (disciplinární)...98 // 4.6.1. Matematika...98 // 5. UČITELSKÝ POHLED NA OBSAH VZDĚLÁNÍ... 104 // 5. 1. Úvod... 104 // 5. 2. Standardy, kurikulum, osnovy v názorech učitelů...105 // 5.3. Kurikulum francouzské primární školy...111 // 5.4. Vymezení pojmů kurikulum a standard... 115 // 5. 5. Globální standard 1. stupně základní školy... 117 // 5. 6. Závěr... 119 // 5. 7. Konkrétní návrh standardů na 1. stupni ZŠ...120

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC