Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13.3) Půjčeno:105x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Grada, 2009
121 s. : il. ; 21 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-247-2863-6 (brož.)
Pedagogika
Obsahuje bibliografii na s. 113-121
000017729
Vhled do přípravy učitele -- Proces naplňování profesní identity -- Osobnost učitele a její utváření -- K typologii učitele -- Vyučovací styl v kontextu typologie osobnosti -- Empirické šetření v rámci typologie učitelů -- Interakční styl učitele -- Role učitele v kontextu změn a přípravy učitelů -- Teoretická východiska přípravy učitelů -- Požadavky na profesi učitele -- Pedagogické znalosti a dovednosti, komponenty evaluace -- činnosti učitele -- Klasifikace a deskripce profesních znalostí učitele -- Pedagogické dovednosti -- Komponenty evaluace činnosti učitele -- Cíl přípravy učitele profesní kompetence, profil absolventa -- učitelství -- Sebereflexe učitele v kontextu přípravy na profesi -- Reflexe pedagogické činnosti učitele -- Aplikace sebereflexe ve zjišťování počátečních -- a výstupních představ studentů učitelství -- Explicitační rozhovor jako reflexivní metoda pedagogické -- činnosti -- Vedení studentského portfolia -- Hospitace pedagogické činnosti -- Pedagogická praxe jako prostředí reflexe formování profesní identity -- Komunikativní dovednosti učitele -- Mluvený projev učitele -- Požadavky na mluvený projev učitele -- Vyučovací jazyk -- Zásady výslovnosti spisovného českého jazyka -- Nonverbální projev -- Psaný projev v edukačním procesu -- Grafická prezentace
(OCoLC)320225158
cnb001853494

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC