Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 02.02.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9) Půjčeno:18x 
BK
1. vyd.
Plzeň : Fraus, 2004
89 s.

objednat
ISBN 80-7238-324-8 (brož.)
Obsahuje úvod
Čeština - čítanky - metodiky
Čítanky - metodiky
000018147
OBSAH // ÚVOD...5 // KOMPLEX UČEBNÍCH POMŮCEK...6 // ČÍTANKA 7 A PROBLÉM INTEGROVANÉ VÝUKY...7 // Některá témata a motivy // v kontextu mezipředmětových vztahů...8 // ČÍTANKOVÝ KOMPLEX...9 // Druhy textů...9 // Čtenářská náročnost textů...10 // Uspořádání textů ...10 // Dominantní výchovně vzdělávací cíle...11 // Grafické řešení stránky...13 // Úkoly a texty na liště...16 // Texty na internetových stránkách...18 // Slovníček autorů...19 // Audionahrávka ...19 // Oddíl Hledání souvislostí ...20 // Řešení úkolů v oddílech Hledání souvislostí...20 // NÁVRH TEMATICKÝCH CELKŮ UČIVA // V ČASOVÉM ROZVRŽENÍ ...28 // Obsah čítanky a časové rozvržení učiva ...28 // Návrhy tematického plánu učiva ...28 // NÁVRHY DIDAKTICKÉ INTERPRETACE TEXTŮ ...34 // Metodická část...34 // Tvořivá dramatika v multikulturní výchově...35 // Ukázka interpretace cestopisných črt...36 // Můj domov...41 // Chrám i tvrz...41 // Svatý Václave...45 // Žij pravdu...51 // Běh na dlouhou trať...53 // Bylo, nebylo...54 // Odkud a kam...54 // Byl jednou jeden...65 // Ve zvířecím zrcadle...71 // V cizí zemi...73 // OBSAH // Co nás zajímá ...75 // O zvířatech a lidech...75 // ? sobě navzájem...80 // Nápady literárního klauna...82 // O našich dědech...84 // O lidech a robotech...85 // KOPÍROVACÍ LISTY ...90 // Symboly užívané v příručce učitele: // c // vymezení vyučovacího cíle // interpretační
metody // A // G // L // ? // námět pro tvořivé žákovské aktivity // náročnější interpretační aspekt vhodný pro studenty gymnázia” // úkoly a texty na liště // kopírování, možno využít jako přímý materiál pro žáky // oddíl Hledání souvislostí // audionahrávka // číslo v rámečku označuje stranu knižní čítanky, ? níž se text nebo informace vztahuje // 1) Takto označené úkoly nemají ve vztahu ? žákům ZŠ diskriminační funkci a gymnazisté pochopitelně též nejsou omezováni, i pro ně jsou ostatní interpretační úkoly.

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC