Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 14.01.2017. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6) Půjčeno:6x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2001
167 s. ; 23 cm

objednat
ISBN 80-247-0012-3 (brož.)
Manažer
Obsahuje bibliografii na s. 167
000018647
ÚVOD 7 // 1. Kultura 9 // 1.1 Různé pojetí kultury 10 // 1.2 Základní charakteristiky kultury 13 // 1.3 Národní kultura 14 // 1.4 Měnící se úloha kultury 16 // 2. Elementy kultuY 17 // 2.1 Čas 18 // 2.2 Prostor 20 // 2.3 Jazyk 21 // 2.4 Neverbální komunikace 25 // 2.5 Náboženství 28 // 2.6 Společenské vrstvení, formální a neformální společnosti 30 // 3. Kulturní rozdíly 33 // 3.1 Mezikulturní rozdíly 34 // 3.2 Individualismus a kolektivismus 35 // 3.3 Problémy mezikulturní komunikace 36 // 4. Kultura, etiketa, etika 39 // 4.1 Kultura a etiketa 40 // 4.2 Kultura a etika podnikání 42 // 5. Důsledky mezikulturních rozdílů pro vybrané hospodářské // činnosti 47 // 5.1 Mezinárodní cestovní ruch 48 // 5.2 [Mezinárodní obchod 49 // 5.3 Bankovní sféra 50 // 6. Problémové oblasti 51 // 6.1 Kulturní šok 52 // 6.2 Ztráta tváře 54 // 6.3 Kulturní předpojatost 55 // 6.4 Etnocentrismus 55 // 6.5 Stereotypy 57 // 7. Kdo se přizpůsobuje komu 59 // 7.1 Obecná rovina 60 // 7.2 Praktická rovina 62 // 8. MÁ vůbec smysl věnovat se kultuře v podnikání? 65 // 9. Země a regiony 69 // 9.1 Evropa 70 // 9.2 Arabské státy 111 // 9.3 Blízký východ 121 // 9.4 Asie 123 // 9.5 Afrika 144 // 9.6 Severní Amerika 146 // 9.7 Latinská Amerika 148 // 9.8 Austrálie a Nový Zéland 159 // Stereotypy 161 // Příloha Charakteristika vybraných náboženství ve vztahu // к ekonomice 162 // Literatura 167

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC