Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.10.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(21) Půjčeno:42x 
BK
1. vyd.
Brno : Paido, 2003
156 s. : il.

objednat
ISBN 80-7315-041-7 (brož.)
Překlad z nizozemštiny
Obsahuje ilustrace, tabulky, fotografie, údaje o autorech
Bibliografie na s. 155-156
Školy daltonské - vyučování - příručky
000019900
Poděkování 7 // Acknowledgements 8 // Vážení přátelé 9 // Dalton - stále živá inspirace 11 // Předmluva 18 // Slovo autorů 15 // Přínos daltonské výuky 17 // Vize 17 // 1 Co je dobrá daltonská škola? 24 // Přínos daltonské výuky je vyjádřen v důsledné vizi výuky 26 // Organizace školy 27 // Obecný úvod 27 // Společenský kontext 28 // 2 Zvyšování autonomie 29 // Odborné vedení školy 80 // Odbornost učitelů 81 // Organizace práce na středních školách 33 // Samostatnost a její vývoj 39 // Obecný úvod 89 // 3 Struktura ve vývoji samostatné práce 41 // Fáze vývoje samostatnosti 43 // Výklad učiva 49 // Úvod 49 // Jak samostatně pracovat 53 // Přílohy 58 // Vypracování dílčích úkolů 63 // Obecný úvod 63 // 5 Dílčí úkoly na základních školách 63 // Úkoly na střední škole 66 // Přílohy 69 // Kooperativní učení // Úvod // Podmínky pro kvalitní kooperativní učení Výuka s pomocí „tutoru" a „mentorů" // Přílohy // Samostatné učení // Úvod // Vyjadřovací dovednosti // Dovednosti naslouchání // Vizualizace ve výchovně-vzdělávacím procesu // Písemný projev // Přílohy // Rozdíly ve schopnostech žáků a jak к nim ve třídě přistupovat // Obecný úvod // Mnohočetná inteligence // Příloha // Registrace výsledků // Proč záznam výsledků? // Jak výsledky zaznamenávat? // Oprava práce Vysvědčení Stručné shrnutí Přílohy // Závěr // Celosvětový vliv Austrálie Česká republika Dalton International // Poznámky // Literatura

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC