Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 15.09.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

klesající výsledky českého a středního školství (@@20121024-14:36:59@@) -- 
0 (hodnocen0 x )
(7.2) Půjčeno:129x 
BK
Brno : Paido, 1999
91 s. : il.

objednat
ISBN 80-85931-68-0 (brož.)
Obsahuje ilustrace, tabulky, grafy, přílohu
Bibliografie: s. 87
Chemie - testy didaktické - příručky
000022976
OBSAH // ÚVODEM...’ // 1 TEORIE DIDAKTICKÉHO TESTU...9 // 1.1. VZDĚLÁVACÍ PROCES A ZPĚTNÁ VAZBA...9 // 1 2 SOUČASNÝ STAV ZKOUŠENÍ NA ZÁKLADNÍCH // A STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH...11 // 1.3. CO JETO DIDAKTICKÝ TEST?...12 // 1.3.1. DRUHY DIDAKTICKÝCH TESTŮ...13 // 1.3.2. VLASTNOSTI DOBRÉHO DIDAKTICKÉHO TESTU...17 // 2. TVORBA DIDAKTICKÉHO TESTU...20 // 2.1. PLÁNOVÁNÍ DIDAKTICKÉHO TESTU...20 // 2.1.1. TECHNIKA SPECIFIKAČNÍ TABULKY...21 // 2.1.2. TECHNIKA SEZNAMU VÝUKOVÝCH CÍLŮ...24 // 2.2. KONSTRUKCE DIDAKTICKÉHO TESTU...25 // 2.2.1. NÁVRH TESTOVÝCH ÚLOH...25 // 2.2.1.1. OTEVŘENÉ ŠIROKÉ ÚLOHY...26 // 2.2.1.2. ÚLOHY SE STRUČNOU ODPOVĚDÍ...27 // 2.2.1.3. ÚLOHY DICHOTOMICKÉ...29 // 2.2.1.4. ÚLOHY S VÝBĚREM ODPOVĚDÍ...30 // 2.2.1.5. PŘIŘAZOVACÍ ÚLOHY...37 // 2.2.1.6. USPOŘÁDACÍ ÚLOHY...38 // 2.2.1.7. ZÁSADY PLATNÉ PRO NAVRHOVÁNÍ // VŠECH DRUHŮ TESTOVÝCH ÚLOH...40 // 2.2.2. NÁVRH PROTOTYPU DIDAKTICKÉHO TESTU...41 // 2.3. OVĚŘOVÁNÍ A OPTIMALIZACE DIDAKTICKÉHO TESTU...46 // 2.3.1. ANALÝZA VLASTNOSTÍ TESTOVÝCH ÚLOH...46 // 2.3.1.1. OBTÍŽNOST ÚLOHY...46 // 2.3.1.2. CITLIVOST TESTOVÝCH ÚLOH...49 // 2.3.1.3. ANALÝZA NENORMOVANÝCH ODPOVĚDÍ...54 // 2.3.2. ÚPRAVA VYTVOŘENÉHO DIDAKTICKÉHO TESTU...56 // 2.4. TVORBA STANDARDIZOVANÉHO DIDAKTICKÉHO TESTU...58 // 2.4.1. URČENÍ RELIABILITY DIDAKTICKÉHO TESTU...58 // 2.4.1.1. RELIABILITA TESTU POMOCÍ // KUDEROVA-RICHARDSONOVA VZORCE...59 // 2.4.1.2. RELIABILITA TESTU
METODOU PŮLENÍ...61 // 2.4.2. STANDARDIZACE DIDAKTICKÉHO TESTU...6 // 2.4 2.1. PERCENTILOVÁ ŠKÁLA...6 // 2 4.2.2. C-ŠKÁLA...6 // 2.4.2.3. ŠKÁLA STANIN...6 // 2 4.2.4. z-ŠKÁLA...6 // 2.4.2.5. Z-ŠKÁLA...6 // 2.4.2 6. T-ŠKÁLA...6 // 2.4.3. VYTVOŘENÍ KLASIFIKAČNÍHO STANDARDU // PRO DIDAKTICKÝ TEST...7 // 3. POUŽÍVÁNÍ DIDAKTICKÝCH TESTŮ VE ŠKOLNÍ PRAXI...7 // 3.1. DIAGNOSTICKÝ ROZBOR VÝSLEDKŮ TESTU...7 // 3.2. POSOUZENÍ CELKOVÝCH VÝSLEDKŮ TŘÍDY...7 // 3.3. KLASIFIKACE VÝSLEDKŮ TESTU...7 // 3.4. POSOUZENÍ OBJEKTIVITY KLASIFIKACE // POMOCÍ DIDAKTICKÉHO TESTU...8 // ZÁVĚREM...8 // LITERATURA... 8 // PŘÍLOHA...8

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC