Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

Marco Cant (@@20120913-14:05:08@@) -- 
0 (hodnocen0 x )
(21) Půjčeno:21x 
BK
Vyd. 1.
Praha : IDIF, c2006
294 s. : barev. il., portréty ; 24 cm

ISBN 80-903210-7-0 (brož.)
000023819
Co vás čeká v tomto oddílu -- Deset pojmů, které je třeba znát -- Odigia pixelech -- Seznamujeme se s přístrojem -- První kroky s digi -- Nejdůležitější zásada -- Jak aparát držet a tisknout spoušť -- Velikost a kvalita -- Proč je důležité nastavit datum a čas -- Digi je na elektriku -- Nabíječky a nabíjení -- Co se tam vejde -- Expozice bez čarování -- Režim Program -- Vyšší dívčí -- Jak se vyznat v menu -- Něco málo o citlivosti -- Seznamujeme se s průhledovým hledáčkem -- Jak se fotografuje s displejem -- Zrcadlovka bez zrcadla -- Hledáček pravé zrcadlovky -- Jak na zoom -- Funkce s omezeným efektem -- Ostře o ostření -- Sériové focení -- Scénické režimy -- Něco jako bílá magie -- Nechte mu do toho mluvit -- Video ve fotoaparátu -- Bleskově o blesku -- Samospoušť a dálkové ovládání -- Fotografujeme pro radost -- Velký nešvar -- Jak blízko -- Fotografujeme sami sebe -- Organizujeme skupinku ---
V zoologické zahradě -- Fotografická kompozice -- Co je to kvalitní fotografie -- Fotografujeme pohyb -- Fotíme na sněhu proti slunci -- Tři úskalí -- Fotografický portrét -- Fotografujeme při umělém světle -- Fotíme dlouhým sklem -- Snímky ze stativu -- Spolupráce s počítačem -- Co s fotkami -- Fotky čili pevné kopie -- Poslední rady na závěr -- S aparátem do terénu -- Co je nejdůležitější -- Co je expozice -- Nabíráme expozici -- Volba expozičního režimu -- Jak funguje clona -- Jak funguje závěrka -- Citlivost v digitální fotografii -- Hrátky s autofokusem -- Ostrost snímků -- Hloubka ostrosti -- Jak šidí automatika -- Kdy je kompenzace nutná -- Expozice pomocí bracketingu -- Poloautomatické režimy -- a manuální nastavení -- Jak správně zoomovat -- Kdy používat manuální režim -- Pamatovat, či nepamatovat? -- Když je špatné světlo -- Fotografujeme v noci -- Nastavujeme bílou -- Problémy s pořadím ---
Ještě jednou o pamatování -- Upravujeme barevnost -- Upravujeme ostrost -- Potíže se světly a stíny -- Fotografujeme s bleskem -- Blesk v režimu SLOW -- Závady při fotografovaní s bleskem -- Nejdříve teoreticky o kompozici -- Kompozice a dělení plochy -- Kouzlo úhlopříčky -- Co má být vpředu a co vzadu -- Kouzla s mlhou -- Je střed opravdu zakázaný? -- Plošná kompozice -- O čem snímek je -- Rozhodující okamžiky -- Skupinka neboli skrumáž -- Co je lepší fotit na výšku -- nebo na šířku? -- Fotíme pohyb -- Plivnout si pod nohy -- Fotografujeme vodu -- Snímky v interiéru -- Fotografujeme z auta -- Fotografujeme v mraze -- Mají efekty smysl? -- Sériové fotografování -- Fotografujeme zblízka -- Jak se dělá panorama -- Rozumíme svému aparátu -- Kde se digi vzala -- Seznámení s digi -- Péče o digi -- Jak pracuje digi -- Co je snímač -- Jak funguje CCD -- Cesta k dokonalosti -- Nejlevnější a nejdražší -- Skvrny na snímači ---
Aberace a blooming -- Pixely a DPI -- Jak vzniká obraz -- Vliv komprese na kvalitu -- Snímače a citlivost -- Šum a jeho potlačování -- Horké pixely a spálené buňky -- Práce s bity -- Nebojíme se histogramu -- Co je digitální flash -- Optika digitálních fotoaparátů -- Vady objektivů -- Konvertory a predsádky -- Zaostřovací systémy -- Optická stabilizace -- Co dál s optikou -- Digitální zoom -- Digitální aparát, to je široký pojem -- Začátečnické kompakty -- Miniatury, neboli šperky -- Kompakt, jak má být -- Přístroje s elektronickým hledáčkem -- Pravé jednooké zrcadlovky -- Průhledové hledáčky -- Elektronické hledáčky -- LCD displej -- Prizmatický hledáček -- Flash memory -- Záznamové karty -- Kam ukládat data -- Vestavěný blesk -- Externí blesk -- Baterie a akumulátory -- O nabíječkách a nabíjení -- Fotoaparát ve spojení s počítačem -- Luxus zvaný kolébka -- Datové formáty a komprese -- Výhody RAWu ---
Datový soubor EXIF -- Tisk a tiskárny -- Radosti i starosti s editováním -- Mít správné datum -- Čertovo kopýtko -- Komunikační software -- Archivační software -- Problémy archivace -- První hlavní zásada archivace -- Digitální pracoviště -- Pod jiným jménem -- Zakládáme databázi -- Začínáme s prohlížečem IrfanView -- Začínáme s dávkami v IrfanView -- Bezztrátové operace -- Začínáme s ACDSee -- Co vše na sebe snímek prozradí -- ACDSee coby prohlížeč -- Získáváme obrazový materiál -- v ACDSee -- Editujeme obrázky v ACDSee -- Představujeme Zoner Photo Studio -- Nabíráme a editujeme v programu Zoner Photo Studio -- Organizujeme v programu -- Zoner Photo Studio -- Publikujeme v programu -- Zoner Photo Studio -- Pracujeme s RAWem -- RAW a bílá -- Upravujeme expozici v rawovém konvertoru -- Jak to dělá Olympus -- Konvertujeme RAW v Photo Studiu -- Kalibrace monitoru -- Vyhodnocujeme obraz -- Efekty žádoucí ---
Efekty podstatně méně žádoucí až nežádoucí -- Velké problémy zmenšování -- Zmenšování ještě jednou a lépe -- Výřez v digitální fotografii -- Ztmavujeme a zesvětlujeme obraz -- Pomocná ruka neboli Variace -- Úprava úrovní -- Upravujeme nastavení bílé -- Upravujeme kontrast -- Sytost barev, kdy, jak -- Odstraňujeme šum -- Odstraňujeme fialové kontury -- Napravujeme horizont -- Napravujeme pokácené linie -- Doostřenía rozostření -- Soudková vada -- Tmavé rohy neboli vinětace -- Klonovací razítko -- a retuš červených očí -- Funkce "laso" aneb Volný výběr -- Příprava k tisku -- S fotoaparátem den po dni -- Rodinné slavnosti -- Na maturitním plese -- Fotografujeme děti (1) -- Fotografujeme děti (2) -- Sám sobě stabilizátorem -- Fotografujeme po a proti světlu -- Něco o sluneční cloně -- Kontrast a dynamický rozsah -- ISO a expoziční kompenzace -- Polarizační filtr -- Volíme způsob měření expozice ---
Cesta za motivem -- mlze a oparu -- Fotografujeme ve vlhku -- Zahrady pod Pražským hradem -- Kostely vně i zevnitř -- Fotografujeme na safari -- Fotografujeme Masaje -- S IDIFem v Kalifornii

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC