Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 27.10.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7.7) Půjčeno:23x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2007
47 s. : il. ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7368-292-7 (brož.) ISBN !978-80-7368-293-4 (chyb.)
Na obálce nad názvem: ESF
Obsahuje bibliografii na s. 47
000030286
3 // Úvod...5 // 1 Práce s výsledky evaluace a autoevaluace v oblasti výsledků vzdělávání.7 // 1.1 Pedagogická evaluace...7 // 1.2 Vzdělávací cíle...8 // 1.2.1 Vědomosti...9 // 1.2.2 Dovednosti...10 // 1.2.3 Návyky...10 // 1.2.4 Znalosti...11 // 1.3 Taxonomie vzdělávacích cílů...14 // 1.3.1 Didaktická analýza obsahu učiva...14 // 1.3.2 Taxonomie vzdělávacích cílů v jednotlivých oblastech...14 // 2 Didaktický test a j eho charakteristiky...19 // 2.1 Definice didaktického testu...19 // 2.2 Druhy didaktických testů...20 // 2.3 Vlastnosti dobrého didaktického testu...24 // 2.3.1 Validita didaktického testu...24 // 2.3.2 Reliabilita didaktického testu...25 // 2.3.3 Praktičnost a ekonomičnost testu...26 // 3 Konstrukce didaktického testu...27 // 3.1 Tvorba a formulace otázek...28 // 3.2 Tvorba položek...29 // 4 Vyhodnocování didaktických testů...33 // 4.1 Zpracování výsledků testu...33 // 4.2 Analýza testových položek...34 // 5 Alternativní metody hodnocení znalostí žáků...37 // 5.1 Hodnocení Vstupní úrovně znalostí...37 // 5.2 Relativní přírůstek znalostí...38 // 5.3 Časový harmonogram testování...39 // 5.4 Průběh testování...40 // 6 Vyhodnocování dat...41 // 6.1 Vyhodnocování vědomostí a dovedností...41 // 6.2 Vyhodnocování Relativního přírůstku znalostí...44 // Literatura:...Ä...47

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC