Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 14.01.2017. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(16) Půjčeno:16x 
BK
Praha : Grada, 1993
130 s.

objednat
ISBN 80-7169-018-X (brož.)
Bibliografie: s. 129-130.
Organizace - kultura - příručky
000030706
OBSAH // Úvodem - o smyslu dalších kapitol... 11 // "Seznamte se..." // O podstatě a významu kultury firmy ... 17 // O tom, co usnadní pochopení kultury firmy ... 23 // Principy ... 23 // Determinanty ... 26 // Charakteristiky ... 30 // Funkce ... 32 // Typy ... 35 // O prvcích kultury firmy ... 45 // Představy ... 45 // Přístupy ... 49 // Hodnoty ... 57 // "Kdo nic nedělá..." // O tom, proč kulturu firmy měnit ... 63 // Potřeba změny ... 63 // Žádoucí orientace změny ... 64 // O tom, co je změnou kultury firmy ... 69 // Filozofie změny ... 69 // Aktéři změny ... 73 // Nástroje změny ... 75 // Ovlivňování kultury firmy ... 78 // Příčiny neúspěchu změny ... 79 // Předpoklady úspěchu změny ... 80 // ústřední knihovna právnické fakulty MU Brno // f // O tom, jak změnu kultury firmy provést ... 83 // Propes změny ... 83 // Metodika "D-V-Z" 84 // Metodika "špirály" ... 92 // O šťastném vykročení, třeba od nuly ... 97 // "Jádro pudla..." // O klíči k žádoucí kultuře firmy ... 105 // Výchova a výcvik manažerů ... 105 // Rozvoj kultury zaujetím schopných ... 111 // Závěrem - o hrozbách a o nadějích... 125 // Použitá literatura ... 129

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC