Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5) Půjčeno:5x 
BK
Berlin : Walter de Gruyter, 1997
IX,s.1685-2569

ISBN 3-11-014752-1 (váz.)
Schriften des Instituts für Deutsche Sprache ; [vol.] 7.3
Obsahuje rejstříky
Bibliografie na s. 2479-2529
Němčina - mluvnice - příručky
000035229
Seznam grafických symbolů používaných v textu -- Na úvod -- Teorie hodnocení vzdělávání -- Hodnocení v cyklu rozvoje lidských zdrojů -- Základní důvody, proč je důležité hodnotit vzdělávání -- Bariéry hodnocení -- Možné přístupy k hodnocení a jeho zásady -- Přístupy k hodnocení -- Přístup Kirkpatricka -- Přístup Hamblina -- Přístup Warrena, Birda a Rackhama -- Pravidla hodnocení -- Metody hodnocení -- Metody zjišťující reakce účastníků vzdělávání -- Dotazník -- Rozhovor -- Metody zjišťující dosaženou úroveň vědomostí, dovedností a postojů -- Testy -- Dotazování -- Zadávání úkolů -- Zkoušky -- Pozorování -- Simulace činností konkrétního pracovního místa -- Hodnocení výkonu -- Hodnocení změn postojů -- Metody zjišťující změny pracovního chování v důsledku vzdělávání -- Hodnocení způsobilosti a pracovního výkonu -- Hodnocení změny pracovního chování zákazníkem -- Hodnocení audity firemní kultury, -- spokojenosti zaměstnanců -- Hodnocení akčních plánů -- Metody zjišťující účinnost vzdělávání pro organizaci a její složky -- Plánování procesu hodnocení a jeho účinnost -- Plánování procesu hodnocení -- Účinnost hodnocení -- Validita -- Spolehlivost

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC