Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

autorita ve výchově (@@20121026-11:14:41@@) -- 
0 (hodnocen0 x )
(8.9) Půjčeno:125x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Portál, 2008
124 s. ; 23 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-7367-471-7 (brož.)
angličtina
Obsahuje bibliografii na s. 122-124 a bibliografické odkazy
000035918
1 Vyučovací styly -- Tři učitelky -- Kouzelné brýle -- Tři styly vyučování -- Společný rámec pro komparaci (MŽUCI) -- Využití společného rámce při identifikaci vyučovacích stylů -- 2 Exekutivní styl vyučování -- Řízení třídy (classroom management) -- Nakládání s časem ve třídě -- Hlavní rysy exekutivního stylu -- Společný rámec -- Historické kořeny -- Úspěšné vyučování -- Složitost moderního školství -- 3 Facilitační vyučovací styl -- Vaše třída při češtině případová studie -- Historický přehled -- Humanistická psychologie -- Úvaha o normativitě facilitačního stylu -- Existenciální kořeny -- Pedagogika péče -- Facilitace identity -- Konstruktivismus -- Mnohočetná inteligence -- 4 Liberální styl vyučování -- Původ liberálního vyučovacího stylu Hlavní rysy liberálního stylu -- Vaše třída -- Vystupování učitele (manner) -- Znalosti učiva -- Emancipační vyučování -- Demokratické občanství -- Sociální spravedlnost a identita -- 5 Reflexe tří vyučovacích stylů -- Shrnující pohled -- Kritický pohled na exekutivní styl. Kritický pohled na facilitační styl. Formování národní identity Kritický pohled na liberální styl. Demokracie, identita a diverzita -- 6 Rozvíjení vašeho vyučovacího stylu -- Tři myšlenky, tři styly -- Možnost použití všech stylů současně -- Závěr -- 7 Případy a polemiky -- Různé známkování -- Nesoulad mezi školou
a stylem vyučování -- Učitel inženýr, nebo umělec? -- Individualizované učení -- Kolik kontroly už je příliš -- Dilema s pracovním sešitem -- Nové učební pomůcky -- Individuální a společenské potřeby -- Léčba stydlivosti -- Jaké způsoby hodnocení bychom měli používat? -- Výběr „správné" literatury -- Učitelka a matka -- Svoboda a indoktrinace -- Příliš mladí na kritiku? -- Vzdělání pro život -- Svoboda projevu -- Masová, nebo klasická kultura? Zapojení diskuse do výuky chemie -- Různé učební styly -- Kompatibilita stylů vyučování., -- Pluribus unum -- Leť, dráčku -- Zdroje
(OCoLC)294934838
cnb001816348

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC