Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(20.7) Půjčeno:62x 
BK
Příručka
1. vyd.
Praha : Grada, 2008
440 s. : il. ; 24 cm
Externí odkaz    Obsah 

ISBN 978-80-247-2204-7 (váz.)
Sport extra
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii na s. [435]-437 a rejstřík
000038082
Část I Základy tréninku -- Základní informace -- Definice síly -- Druhy svalové činnosti -- Principy silového tréninku -- Shrnutí -- Tréninkové proměnné -- Výběr cviků Pořadí cviků Počet sérií Velikost odporu Přestávky mezi sériemi Další faktory Shrnutí -- 3 Tréninkové cykly -- Klasická periodizace Reverzní lineární periodizace Vlnovitá periodizace Typy tréninkových cyklů Shrnutí -- D -- Nářadí a náčiní -- Jednoduchý odpor Volná zátěž -- Jednoduché posilovací stroje Proměnlivý odpor -- Excentrické posilovací stroje -- Pákové posilovací stroje -- Odpor v tahu Rychlostní (izokinetické) stroje Netradiční stroje -- Vibrační stroje -- Elektronické a programovatelné posilovací stroje Pneumatické posilovací stroje Hydraulické posilovací stroje Bodyblade Shrnutí -- Část II Trénink pro rozvoj svalového objemu -- 5 Základní metody rozvoje svalového objemu -- Týdenní dělení tréninku -- Posilování celého těla -- Posilování horní a dolní poloviny těla -- Dvoudenní split -- Třídenní split -- Čtyřdenní split -- Pětidenní split -- Dvojitý split Trénink jednotlivých částí těla -- Změna tréninkového splitu -- Svaly hrudníku -- Svaly ramen -- Svaly zad -- Sval trapézový -- Triceps -- Biceps -- Svaly předloktí Kvadriceps -- Hamstringy a velký sval hýžďový Trojhlavý sval lýtkový Svaly břicha -- 6 Pokročilé metody pro rozvoj svalového objemu -- Metody manipulující se
sériemi -- Supersérie -- Dvojsérie -- Trojsérie -- Gigantické série -- Metoda vysokých intenzit -- Numbretova metoda Metody manipulující s opakováními -- Metoda 5-10-20 -- Metoda pumpování svalů -- Metoda sta opakování -- Metoda 50-50 -- Metoda 21 opakování -- Metoda čtyř opakování -- Metoda vynucených opakování -- Metoda negativních opakování -- Metoda pomalých opakování -- Metody manipulující s odporem -- Metoda střídání velikosti odporu -- Trojúhelníková metoda -- Pyramidová metoda s jednoručkami -- Obrácená pyramida -- Oxfordská sestupná pyramida -- Metoda rozložení do tří sérií -- Metoda sestupných sérií Metody manipulující s přestávkami -- Metoda dlouhodobého zkracování přestávek -- Kvalitativní trénink -- Silový kruhový trénink Metody manipulující s výběrem cviků -- Metoda předunavení svalů -- Metoda rozšířených sérií -- Metoda malých úhlů -- Metoda používání cviků s velkou činkou -- Metoda unilaterálního posilování Metody manipulující s frekvencí -- Metoda opakovaných tréninků -- Dvoufázový trénink -- Tréninkové programy pro rozvoj svalového objemu -- Programy pro rozvoj svalového objemu -- Program pro začátečníky (prvních šest měsíců) -- Program pro středně pokročilé (šest měsíců až jeden rok) -- Program pro pokročilé (déle než jeden rok) -- Programy podle cíle tréninku -- Růst svalového objemu a spalování podkožního tuku (rýsování)
Růst svalového objemu a svalové síly Napumpování svalů -- Programy zaměřené na jednu svalovou skupinu -- Část III Trénink pro rozvoj maximální síly -- 8 Základní metody zvyšování svalové síly -- Týdenní dělení tréninku Posilování celého těla Tlaky a tahy -- Trojbojářské posilování horní a dolní poloviny těla Maximální úsilí dynamické úsilí Trénink dělený na dřepy, bench press a mrtvý tah Základy tvorby programů pro zvyšování síly Obecná pravidla silového tréninku Bench press -- Správná technika bench pressu Dřepy -- Správná technika dřepů Mrtvý tah -- Správná technika mrtvého tahu Břicho a spodní část zad -- 9 Pokročilé metody rozvoje maximální síly -- Metody manipulující se sériemi -- Metoda svalového vyčerpání -- Metoda sérií omezených časem -- Metoda snižování počtu sérií Metody manipulující s opakováními -- Metoda 6x6x6 -- Metoda 5x10 -- Šestnáctitýdenní sestupný program Metoda 5-3-2 -- Metoda velkého počtu opakování v poslední sérii -- Metoda izometrického posilování -- Metoda neúplných opakování -- Balistická metoda -- Metoda negativních opakování Metody manipulující s odporem -- Metoda postaktivace -- Metoda pěti procent -- Metoda konstantní hmotnosti -- Vlnovitá metoda -- DeLormova vzestupná pyramida Metody manipulující s přestávkami -- Metoda přestávek mezi opakováními -- Metoda zkracování přestávek -- Metoda zhuštění tréninku
-- Metody manipulující s výběrem cviků Metoda unilaterálního posilování Metoda tří podobných cviků Metoda posilování s jednoručkami Metoda posilování antagonistů ECO metoda -- Metody manipulující s frekvencí Metoda přepětí -- Metoda střídání tréninkových splitů -- 10 Tréninkové programy pro rozvoj maximální síly -- Test jednoho opakovacího maxima Program pro začátečníky Programy pro středně pokročilé -- Program pomalého zvyšování hmotnosti -- Odpočítávací program -- Program devíti a pěti opakování -- Dlouhodobý program Programy pro pokročilé -- Program 85+ -- Pokročilý program šesti cyklů Programy zaměřené na hlavní zdvihy -- Program zaměřený na maximální sílu v bench pressu Program zaměřený na maximální sílu v dřepech Program zaměřený na maximální sílu v mrtvém tahu -- Část IV Zásobník cviků -- 11 Hrudník -- Rozdělení cviků -- 12 Ramena -- Rozdělení cviků -- 13 Záda -- Rozdělení cviků -- 14 Trapézový sval -- Rozdělení cviků -- 15 Triceps -- Rozdělení cviků -- 16 Biceps -- Rozdělení cviků -- 17 Předloktí -- Rozdělení cviků -- 18 Kvadriceps -- Rozdělení cviků -- 19 Hamstringy a hýždě -- Rozdělení cviků -- 20 Lýtka -- Rozdělení cviků -- 21 Břicho -- Rozdělení cviků -- 22 Komplexní cviky -- Rozdělení cviků -- Slovníček -- Abecední seznam cviků
cnb001807363

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC