Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(17.7) Půjčeno:53x 
BK
Ostrava : Oftis: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2008
225 s. ; 21 cm

ISBN 978-80900745-4-5 (brož.)
Obsahuje bibliografie
000038144
Slovo úvodem -- HUMANIZACE ŠKOLY A VÝCHOVY -- O DISKONTINUITĚ A BARIÉRÁCH -- ČLOVĚK, KULTURA, HUMANIZACE VÝCHOVY POJETÍ ČLOVĚKA A SNAHY O PŘEMĚNY -- VZDĚLANÍ, VÝCHOVY A ŠKOLY -- HUMÁNNÍ ŠKOLA BUDOUCNOSTI -- LIDSKÝ SVĚT ŠKOLY -- K PLURALITĚ EDUKAČNÍCH CEST -- INDIVIDUUM, INDIVIDUALISMUS A SOUČASNÁ -- VÝCHOVA A ŠKOLA -- K DUCHOVNÍMU ASPEKTU ŠKOLNÍ VÝCHOVY -- ŠKOLA, UČITEL A JEHO ZPŮSOBILOST -- SPOLEČNOST ŠKOLA POVOLÁNÍ UČITELE. FILOSOFIE VÝCHOVY V PROFESNÍ PŘÍPRAVĚ A V PROFESNÍ KOMPETENCI UČITELE -- VÝCHOVA-VZDĚLÁNÍ JAKO POMOC, -- NEBO JAKO MANIPULACE -- O ROZUMĚNÍ SVĚTU VE VZTAHU K VÝCHOVĚ -- UČITELOVO PEDAGOGICKÉ UMĚNÍ -- O JEDNOM ZPŮSOBU STUDIA UČITELSTVÍ -- JAZYK V HUMÁNNÍ ŠKOLE -- JAZYK A VÝCHOVA -- JAZYK A LIDSTVÍ -- K UČENÍ SPOLUPRACÍ -- V JAZYKOVÉM VYUČOVÁNÍ -- K JEDNÉ ALTERNATIVĚ JAZYKOVÉ VÝCHOVY (WALDORFSKÁ ŠKOLA)

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC