Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.10.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.8) Půjčeno:41x 
BK
1. vyd.
Plzeň : Fraus, 2002
96 s. : il

objednat
ISBN 80-7238-157-1 (brož.)
Moderní pedagogika v teorii a praxi
Obsahuje tabulky, údaje o autorovi
Bibliografie na s. 93-96
Předměty přírodovědné - vyučování integrované - příručky
Vzdělávání integrované - příručky
000040933
PŘEDMLUVA 5 // ÚVOD DO PROBLEMATIKY 6 // KURIKULUM JAKO PEDAGOGICKÝ POJEM 8 // INTEGRACE JAKO PEDAGOGICKÝ POJEM 11 // 2.1 Vymezeni pojmu integrace 11 // 2.2 Stručný nástin vývoje integrace a integrované výuky // v našich zemích 16 // 2.2.1 Období od počátku XX. stol. do 40. let XX. stol. 16 // 2.2.2 Období od přelomu 40. a 50. let do začátku // 90. let XX. stol. 26 // 2.2.3 Období od 90. let XX. století po současnost 31 // 2.3 Využíváni integrované výuky v mezinárodním kontextu 37 // 2.4 Uplatňování integrace v naší současné škole 42 // 2.5 Problematika zavádění integrované výuky do našich 44 základních škol // 2.6 Příklad uplatňování integrované výuky // v přírodovědných a společenskovědných předmětech ve Spolkové republice Německo 46 // 2.6.1 Integrace přírodovědných předmětu v SRN 48 // 2.6.2 Obsah učiva přírodovědných předmětů zpracovaný // v učebnicích „Příroda a technika" pro 5. - 9. ročník bavorské základní školy 49 // 2.6.3 Integrace společenskovědných předmětů v SRN 56 // 2.6.4 Obsah učiva společenskovědných předmětů zpracovaný v učebnicích „Lidé, čas a prostor" // pro 5. - 9. ročník bavorské základní školy 59 // INTEGRACE A DIDAKTICKÁ TRANSFORMACE 64 // 3.1 Rámcové vymezení témat přírodovědných // a společenskovědných předmětů vhodných pro integraci 68 // 3.2 Příklad možné varianty integrace přírodovědných // a společenskovědných předmětů v základní škole 73 // INTEGROVANÁ VÝUKA A UČITELÉ ZÁKLADNÍCH SKOL 85 // ZÁVĚR 88 // LITERATURA // 93

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC