Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5) Půjčeno:10x 
BK
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, 2006
351 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 80-251-1200-4 (brož.)
Obsahuje ilustrace, grafy, předmluvu, rejstřík
Bibliografie na s. 331-335
Podniky - řízení - systémy informační - příručky
Systémy informační podnikové - příručky
000041105
Předmluva 8 // Úvodní slovo Jiřího Hejduka 8 // Úvodní slovo Martina lllnera 10 // Poděkování autora 12 // KAPITOLA 1 // Od sběru informací k učící se organizaci 13 // Informace jako hlavní zdroj podnikání 13 // Baťova učící se organizace 15 // Moderní síťové učící se organizace 16 // Rozhodující paradigma 20 // Procesní řízení 22 // Strategické řízení jako podmínka úspěšného podnikání 31 // Informační strategie v procesně řízené organizaci 34 // KAPITOLA 2 // Teorie a praxe podnikových // informačních systémů 43 // Jak správně rozumět podnikovým informačním systémům 43 // Jak informační systém podporuje konkurenceschopnost 47 // Budování podnikového informačního systému 51 // Specifika IT projektů 56 // Lidé jako kritický faktor úspěchu IT projektu 61 // Klasifikace informačních systémů 72 // KAPITOLA 3 // Plánování a řízení podnikových zdrojů // Proč, podle čeho a jak definujeme ERP systém // Prehistoričtí předchůdci ERP řešení // Informační systém Baťovy korporace // Nástup počítačů a zrod ERP systémů // Marketingové období vývoje ERP systémů // Jak funguje ERP trh // Charakteristika světového ERP trhu // Zákazníci ve středu pozornosti // Vývoj českého ERP trhu // Zaostřeno na malé a středně velké podniky 134 // KAPITOLA 4 // Řízení výroby a dodavatelského řetězce 149 // Automatizace výrobního procesu 149 //
Operativní řízení výroby 152 // Přehled řídících metod a principů 155 // Netradiční přístupy - simulace a optimalizace 170 // Co je a jak funguje dodavatelský řetězec 175 // Jak nahlížet na dodavatelský řetězec 178 // Strategické řízení dodavatelského řetězce 185 // SCM koncepce a hledání strategické pozice 187 // Principy řízení dodavatelského řetězce 201 // Společné plánování a predikce v dodavatelském řetězci 209 // Moderní technologie v dodavatelském řetězci 217 // Vývoj českého APS/SCM trhu 227 // KAPITOLA 5 // Řízení vztahů se zákazníky 233 // Od marketingových systémů k moderní CRM koncepci 233 // CRM koncepce a strategická pravidla 239 // CRM jako součást podnikové architektury 251 // Charakteristika světového a vývoj českého CRM trhu 267 // KAPITOLA 6 // Manažerské informační systémy 289 // Jak správně rozumět základní terminologii 289 // Jak funguje datový sklad 293 // Na cestě k manažerským informačním systémům 299 // MIS jako součást podnikové architektury 302 // MIS a podpora konceptu Balanced Scorecard 304 // Vývoj českého Bl trhu 316 // PŘÍLOHA // Použité literární zdroje 331 // Seznam zkratek a specifických pojmů 336 // Rejstřík 343

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC