Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.02.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:4x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2005
199 s. : il. ; 25 cm

objednat
ISBN 80-247-0921-X (váz.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje ilustrace, tabulky, údaje o autorech, poznámku, rejstřík
Marketing inovativní - příručky
000041227
O autorech ... 11 // Poznámka k překladu ...13 // Předmluva k českému vydání...15 // Úvod...17 // 1. kapitola // Vývoj trhů a dynamika konkurence...21 // 1.1 Rostoucí koncentrace v oblasti distribuce spotřebního zboží...22 // 1.2 Počet konkurujících si firem se snížil, ale výrazně vzrostl počet značek...23 // 1.3 Výrazné snížení délky cyklu tržní životnosti výrobků ...24 // 1.4 Výměna zboží je levnější než jeho oprava ...25 // 1.5 Digitální technologie způsobila revoluci na mnoha trzích ...26 // 1.6 Vzrůstá počet registrací ochranných známek a patentů...27 // 1.7 Prudce roste množství různých modifikací výrobků .. 28 // 1.8 Trhy jsou silně roztříštěny...29 // 1.9 Lidé jsou přesyceni reklamou a fragmentace médií komplikuje uvádění nových výrobků na trh ...29 // 1.10 Možnost zaujmout prostor v mysli spotřebitele je stále menší...30 // Závěr: Na trzích je dnes mnohem tvrdší konkurence ...31 // 2. kapitola // Silné a slabé stránky tradičního marketingového myšlení ... 35 // 2.1 Vymezení potřeb zákazníků je třeba považovat za výchozí bod pro naše další úvahy...36 // 2.2 Definice trhu ...38 // Výběr trhu...38 // Jak marketéři přijímají za své tržní kategorie a subkategorie...39 // Považujeme-li trh za předem ohraničený, vede to k jeho segmentaci...42 // 2.3 Segmentace a positioning - návod, jak postupovat vůči konkurenci...43 // Segmentace...43 // Positioning jako strategie pro získání konkurenční výhody ...47 // 2.4 Příprava marketingového mixu: to je to jediné, / co můžeme spatřit „na vlastní oči“ ...49 //
3. kapitola // Inovace s původem v daném trhu: nejobvyklejší způsob vytváření inovací...53 // 3.1 Inovace spočívající v obměňování...55 // 3.2 Inovace spočívající ve změně velikosti balení...56 // 3.3 Inovace spočívající ve změně podoby balení ...58 // 3.4 Inovace spočívající ve změně vnější úpravy výrobku ...59 // 3.5 Inovace spočívající v doplňcích...60 // 3.6 Inovace spočívající v usnadnění koupě produktu ...61 // 4. kapitola // Inovace s původem mimo daný trh: alternativní způsob vytváření inovací...69 // 4.1 Cereální tyčinky...70 // 4.2 Překvapení pro děti ...71 // 4.3 Obchodní řetězec 7-Eleven...73 // 4.4 Actimel od firmy Danone ...74 // 4.5 Obchody s potravinami u benzinových stanic 75 // 4.6 Internetové kavárny...76 // 4.7 Adopce na dálku ...77 // 4.8 Televizní soutěž Velký bratr...78 // 4.9 Plenkové kalhotky Huggies...78 // 4.10 Panenka Barbie ...79 // 4.11 Walkman...80 // 5. kapitola // Inovativní marketing doplňuje marketing vertikální...83 // 5.1 Podstata inovativního versus vertikálního // marketingu...86 // 5.2 Jak uskutečňujeme inovativní marketing v kontrastu k marketingu vertikálnímu...89 // 5.3 Jaké změny vyvolává na trhu inovativní marketing ve srovnání s marketingem vertikálním?...91 // 5.4 Zdroje objemu prodejů ...94 // 5.5 Situace, kdy je aplikace jedné či druhé strategie výhodnější...94 // 5.6 Odpovědnost za kreativitu ve vztahu k trhu ...98 //
6. kapitola // Definice procesu inovativního marketingu ...103 // 6.1 Definice inovativního marketingu...104 // Předmět inovativního marketingu...105 // 6.2 I tvořivost má svou logiku...105 // 6.3 Podobnost mezi humorem a tvůrčím myšlením ... 108 // 6.4 Proč je důležité porozumět logice tvořivosti 109 // 6.5 Tři fáze inovativního marketingu ...110 // Zvolte výrobek nebo službu...110 // Fáze první: volba oblasti našeho zájmu // v marketingovém procesu...111 // Fáze druhá: vytvoření „marketingové mezery“ .. 120 Fáze třetí: Jak propojovat nové myšlenky s původními ...126 // 6.6 Výstupy z postupů, v nichž je využit inovativní marketing...132 // 6.7 Příklady z 4. kapitoly, v nichž jsou využity postupy inovativního marketingu...135 // 7. kapitola // Inovativní marketing - úroveň trhu...139 // 7.1 Vyloučení jednoho prvku a jeho nahrazení prvkem jiným - nejpraktičtější technika...140 // 7.2 Prvky, které mají být změněny: celková koncepce a konkrétní příklady...141 // Změna potřeby: snažíme se vymezit další oblast použití...141 // Změna cílové skupiny, pokud jde o jedince, několik jedinců či skupinu ...143 // Změna v čase, kdy se produkt kupuje nebo používá...144 Změna v místě, kde je možno produkt zakoupit // či konzumovat...145 // Změna příležitosti, při které je produkt využíván . 147 Změna aktivit a zážitků spojených s užitím produktu...148 // 7.3 Spojení produktu s novým prvkem...149 // Spojení nalezené beze změny produktu...150 // Spojení nalezené změnou charakteristických // rysů produktu ...150 // 7.4 Případová studie: návrh nové podnikatelské // koncepce ... 151 // 7.5 Další techniky pro laterální posun prováděný // na úrovni trhu...153 // Kombinace u prvku „místo“...153 // Změna pořadí u prvku „čas“...153 // Přehánění u prvku „distribuce“...154 //
Převrácení u prvku „potřeby zákazníků“ 154 // Převrácení u prvku „cílová skupina“ ...155 // Odstranění u prvku „čas“...155 // 8. kapitola // Inovativní marketing na úrovni produktu...157 // 8.1 Jakou filozofii uplatňujeme, využíváme-li inovativní // marketing na úrovni produktů...158 // 8.2 Produkt rozložíme na několik součástí ...160 // 8.3 Jak začneme?...161 // Volba „základního ukotvení“ jako výchozí // moment našeho postupu...161 // Volba dalších částí produktu jako výchozí moment našeho postupu...161 // 8.4 Provedeme laterální posun (koncepce a praktické příklady)...162 // Nahrazení (substituce) ...162 // Kombinace...164 // Převrácení...165 // Odstranění...166 // Přehánění ...168 // Změnapořadí ...169 // 8.5 Jak spojit produkt s vhodným trhem...170 // Jak nalézt nové možnosti využití produktu ...171 // Extrakce pozitivních vlastností produktu 171 // Představme si nákupní proces...172 // 8.6 Možná bude nutno produkt nějakým způsobem modifikovat...172 // 8.7 Případová studie: „patrový“ automobil...172 // 9. kapitola // Inovativní marketing na úrovni části marketingového mixu 175 // 9.1 Jak využít inovativní marketing na úrovni marketingového mixu ...176 // 9.2 Inovativní marketing určený pro diverzifikaci našeho marketingového mixu: využijeme marketingový mix uplatňovaný na jiných produktech...177 // Cenová politika...178 // Distribuční politika...179 // Komunikační politika...181 // 9.3 Inovativní marketing využívaný k nalezení nových přístupů v marketingovém mixu: zbývající techniky laterálního posunu...182 // Kombinace ...182 // Převrácení...183 // Odstranění...183 // Přehánění ... 184 // Změna pořadí ...184 // 9.4 Někdy je třeba pozměnit vlastnosti produktu ...185 // 9.5 Případová studie: obchody s ocelí...185 //
10. kapitola // Zavádění inovativního marketingu...187 // 10.1 Tři systémy inovátorské firmy - model Gary Hamel 189 // Trh myšlenek ...190 // Kapitálový trh...191 // Trh talentů...192 // 10.2 Řízení inovačního procesu...194 // Rejstřík ...197
(OCoLC)85120966
cnb001446545

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC