Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.02.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:6x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Grada, 1996
143 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 80-7169-260-3 (brož.)
Bibliografie: s. 141-143.
Management - lidé - kultura - vztahy - výklady populární
000041850
OBSAH // // 1. KULTURA A PODNIKOVÁ KULTURA 9 // 1.1 Kultura 9 // 1.1.1 Kultura a kulturní systém 9 // 1.1.2 Subjekty kultury 18 // 1.2 Národní kultura 20 // 1.3 Podniková kultura 24 // 1.3.1 Kulturologické pojetí firmy 24 // 1.3.2 Kultura a management firmy 31 // 1.3.3 Podniková a národní kultura 39 // 2. KULTURA A ČESKÝ MANAGEMENT 47 // 2.1 Český management a základní historické souvislosti 47 // 2.2 Formování nového českého managementu 51 // 2.3 Dimenze národní kultury a současný český management 54 // 2.4 Otázka feminismu v českých podnicích 67 // 3. PODNIKOVÝ MANAGEMENT VE STŘETÁVÁNÍ KULTUR 73 // 3.1 Podniková kultura mezinárodní firmy 76 // 3.2 Národní kultura a organizační struktury 88 // 3.3 Interkulturální komunikace a vyjednávání 94 // 3.3.1 Interkulturální komunikace 97 // 3.3.2 Interkulturální vyjednávání 105 // 3.4 Interkulturální trénink 119 // 4. VZKAZ ČESKÉMU MANAGEMENTU 129 // Použitá literatura // 141
(OCoLC)40085801
cnb000173170

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC