Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4) Půjčeno:4x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Management Press, 2006
250 s. ; 21 cm

objednat
ISBN 80-7261-139-9 (brož.)
Obsahuje úvod, údaje o autorovi a jeho fotografii
Bibliografie na s. 249-250
Psychologie prodeje - příručky
Reklama - příručky
000042415
Úvod // 1. Staré zlaté časy reklamy... a jejich konec (poučení z minulosti reklamy) // 2. Nepleťte si reklamu s marketingem (reklama jako marketingový nástroj) // 3. Potřebujete skutečně reklamu? (proč se bez reklamy nelze obejít) // 4. Párty pro pozvané? (jak si vybrat vhodného dodavatele) // 5. Jak chudý může ke štěstí přijít aneb Intuitivní reklama (možnosti nízkonákladové reklamy) // 6. Na značky připravit! (reklama a značka) // 7. Ruku vám nepodám... (i obchodní zástupce dělá reklamu) // 8. Uctivý služebník, prosím (podpora prodeje) // 9. Žena před pultem (prodej v maloobchodní prodejně a reklama) // INTUITIVNÍ REKLAMA // 10. Hop a je tu titulek (inzerát a plakát) 86 // 11. Co zákazník, to sobec (firemní časopis pro zákazníky) 97 // 12. Jak se dostat do novin (spolupráce s tiskem) 106 // 13. Zahrajte prosím Líze (rozhlasová reklama) 112 // 14. Vychází nám hvězda (využití referencí v reklamě) 121 // 15. Dejte si ten diplom za sklo (diplom jako reklama) 131 // 16. Osvědčujeme, že jste se osvědčili (využití osvědčení v reklamě) 138 // 17. Pokud vám mohu doporučit... (osobní doporučení) 141 // 18. Já jsem tak spokojen! (jak podnítit osobní doporučení) 148 // 19. Už jste to slyšeli? (osobní doporučení a veřejná diskuse) 159 // 20. Na slovíčko, kolego (osobní doporučení u firemních zákazníků) 164 // 21. My jsme Valaši, jedna rodina... (využití zájmových skupin a komunit) 169 // 22. Dělejte show, dělejte show! (poutavá prezentace) 177 // 23. Kdo bude dalším milionářem na internetu? (reklama na internetu) 191 // 24. Nevyžádaná záplava (marketing se svolením) // 25. Rovnou, jó tády rovnou (direct marketing) // 26. To se zase nasmějeme (humor v reklamě) // 27. Cizinec není našinec (co s kulturními zvyklostmi a rozdíly v reklamě) //
28. Také hledáte Bóbika? (použití maskotů, sponzorů a osobností v reklamě) // 29. Ten dělá to a ten zas tohle... (spolupráce v reklamě) // 30. Deset tipů, jak zaručeně vyhodit peníze oknem (co byste určitě dělat neměli) // Závěrem // Doporučená literatura
(OCoLC)85526445
cnb001641418

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC