Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 08.10.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(10.3) Půjčeno:62x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Portál, 1995
151 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 80-7178-032-4 (brož.)
Zásady a cvičení
angličtina
Obálkový podnázev: od 11 do 18 let
Děti - dospělí - vztahy - komunikace - příručky
Učitelé - žáci - komunikace - příručky
Žáci - učitelé - vztahy - cvičení - příručky
000042809
I. část // CO ZNAMENÁ BÝT PLNOHODNOTNÝM DOSPĚLÝM...9 // 1. Komunikace s détmi ...11 // ZÁKLADNÍ PRAVIDLA KOMUNIKACE ...15 // 1. Sledujte mluvčího...15 // Popis práce dospělého ...16 // 2. Parafrázujte mluvčího ...17 // 3. Reflektujte pocity mluvčího...17 // 4. Shrňte obsah rozhovoru...18 // 5. V roli vychovatele se otevírejte jen tehdy, // jestliže tak příjemci sdělení nějak prospějete...19 // 6. Interpretiyte chování... 21 // 7. Nevyptávejte se příliš ...22 // 8. Poskytiyte konstruktivní zpětnou vazbu...24 // ZDROJE INFORMACÍ ...27 // Vědění...27 // Dojmy...28 // Pocity ...29 // UŽITÍ KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V PĚTI DIALOZÍCH ...30 // Stanovení pravidel...30 // Motivace к většímu úsilí ve škole ...33 // Řešení nežádoucího chování...36 // JAK SI LZE ZÍSKAT ZÁJEM MLADÝCH LIDÍ ...38 // STRUČNÉ ODPOVĚDI...39 // DŮLEŽITOST KOMUNIKACE ...40 // 2. Komunikace ve skupině...41 // VÝVOJOVÁ STADIA SKUPIN...42 // Změny potřeb v průběhu vývoje týmu ...43 // Popis práce dospělého...45 // TŘI TYPY SKUPIN ...46 // Učební skupiny ...46 // Pokyny pro vedoucí učebních skupin...47 // Skupiny posilující osobnost ...49 // 5 // Pokyny pro vedoucí skupin posilujících osobnost ...51 // Cvičné skupiny... 54 // Strategie zvládání stresu ...56 // 3. Řízení změn a navazování vztahů e dětmi ...61 // Pravidla navazování vztahu s dětmi ...63 // Léčení ze závislosti - metaforické vyjádření změny...64 // ZPŮSOB SHRNUTÍ CVIČENÍ ...69 //
PŘEKONÁVÁNÍ ZÁBRAN PŘI INTERAKCÍCH ZALOŽENÝCH NA HRÁCH ...71 // Obnažováni citů ...71 // "Neumím si hrát" ...72 // Mapa osobního kouzla ...73 // VÝZKUM RESILIENCE ...74 // Rozdělení ochranných faktorů ...76 // Známky dětské resilience...78 // DOSPĚLÍ MOHOU HODNĚ ZMĚNIT...79 // II. část // ČINNOSTI...81 // Přizpůsobivost věku...82 // Soudržnost skupiny ...82 // Úspěch ...83 // 4. Cvičení rozvíjející vztah ...85 // Čtyři rohy ...87 // Ruce ...88 // Mozaika ...89 // Zrcadloví dvojníci ...90 // Kolik?...91 // Hej rup...92 // Najdi si mě...93 // MáS rád lidi?...94 // Sloni a žirafy ...95 // Obé strany mince ...96 // Základní kameny ...97 // Lidské bingo ...99 // Paprika ...101 // Placka ...102 // Kdo jsem?...103 // Osmičky...104 // Trivia ...105 // 6 // Tiché řady...106 // Dotek...107 // Košík na piknik...108 // Oblékání ...109 // Co se změnilo?...110 // Můj čtverec...111 // Poděkování ...112 // Balony a kotvy...113 // Mé tváře...115 // Přátelství potřebuje reklamu ...117 // Semafor...118 // Mapa života...120 // Uvnitř a zvenčí...121 // Minulost, přítomnost, budoucnost ...122 // Správní rada...123 // Honička se zipem ...124 // Cvičení rozvíjející myšlení ...127 // Preclíky a uzly...129 // Skládanka...130 // Hrady...131 // Kdo je autor? ...132 // Transparenty...133 // Abecední guláš ...134 // Kdo je to?...136 // Rozhodnutí ...137 // Kraslice...138 // Komunikace...139 // Týmový totem... 140 // Záhada ...141 // Safari ...144 // Co si o tom myslíš ty? ...145 // Relaxace / řízená představivost...147 // Past...150 // Vzhůru nohama...151 // Seznam her...153
(OCoLC)36509122
cnb000107670

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC