Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.10.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
EB
1. vyd.
Praha : Grada, 2005
304 s. : il. ; 25 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 80-247-1104-4 (váz.)
ISBN 978-80-247-6364-4 (online ; pdf)
Expert
Obsahuje bibliografii na s. 287-300, bibliografické odkazy a rejstřík
000042909
Předmluva a poděkování // 1. Úvodem: marketing kulturních organizací v České republice // 2. Kulturní sektor v České republice // 2.1 Svět kulturních destinací // 2.1.1 Krajina // 2.1.2 Města a sídla // 2.1.3 Nemovité památky // 2.1.4 Muzea, galerie a sbírky // 2.1.5 Programově zaměřená centra // 2.1.6 Významné kulturní akce // 2.2 Stav kulturní sféry v České republice // 2.3 Politicko-ekonomický kontext kultury // 2.3.1 Kultura jako břímě // 3. Ekonomika a kultura: situace a trendy v globální perspektivě // 3.1 Kulturní instituce a měnící se vzorce podpory kultury - počátky // marketingu v kultuře // 3.2 Kultura jako kapitál a nástroj rozvoje // 3.2.1 Pojem kulturního kapitálu v politicko-ekonomické teorii a managementu kultury // 3.3 Role kultury v revitalizaci měst a místním rozvoji // 3.4 Ekonomické a sociální přínosy kultury // 3.5 Kulturní instituce na počátku 21. století: rizika a příležitosti // 4. Kultura a cestovní ruch // 4.1 Globální vývoj turismu // 4.2 Kulturní turistika // 4.3 Stav a trendy rozvoje cestovního ruchu v ČR // 4.3.1 Role kulturního turismu v rámci projektovaných trendů // cestovního ruchu v ČR a v koncepcích cestovního ruchu // 4.4 Marketing a propagace České republiky jako kultumě-turistické destinace // 4.5 Problémy a bariéry rozvoje kulturního cestovního ruchu v České republice // 4.6 Pozitivní a negativní dopady kulturního turismu // 4.7 Konkurence České republiky // 5. Kulturní destinace a průmysl volného času // 5.1 Ekonomika prožitku // 5.2 Globální demografické faktory a trávení volného času // 5.3 Trendy v kulturní spotřebě a dovolených // 5.4 Jak reagují kulturní destinace // 5.5 Vzorce návštěvnosti a účasti na kultuře // 5.6 Návštěvnost muzeí a památek a účast na kultuře v ČR //
6. Návštěvník // 6.1 Kulturní instituce a jejich zájem o publikum // 6.2 Profil návštěvníků kulturních institucí // 6.2.1 Demografické faktory // 6.2.2 Psychografícké faktory a osobní historie // 6.2.3 Obrat ke kvalitativnímu výzkumu // 6.3 Bariéry návštěvnosti a účasti na kultuře // 6.3.1 Dostupnost // 6.3.2 Informovanost // 6.3.3 Cena // 6.3.4 Nedostatek času // 6.3.5 Negativní vnímání („image“) destinace a její nabídky . // 6.3.6 Kulturní kompetence // 6.4 Motivace návštěvníka // 6.4.1 Psychologické aspekty motivace // 6.5 Prožitek // 6.5.1 Různé užití pojmu prožitku // 6.5.2 Dvě dimenze prožitku muzea a památky // 6.5.3 Vnímání // 6.6 Různé úrovně znalosti produktu // 6.7 Proces rozhodování o návštěvě // 7. Průzkum, segmentace a budování publika // 7.1 Zdroje informací o návštěvnících // 7.1.1 Marketingový výzkum nebo studie muzejního publika? // 7.1.2 Typy výzkumů // 7.1.3 Techniky a nástroje pro získávání informací // 7.1.4 Příprava a realizace výzkumu // 7.2 Segmentace // 7.2.1 Kritéria pro segmentaci // 7.3 Výběr cílové skupiny // 7.4 Komplexní proces rozvoje návštěvnosti a budování publika // 8. Produkt // 8.1 Co je to „produkt“ kulturní destinace? // 8.2 Základní a rozšířený produkt // 8.3 Vývoj a inovace produktu // 8.3.1 Konflikt poslání versus trh // 8.3.2 Profilování produktu - skladba produktů a její inovace // 8.3.3 Vnější a vnitřní vlivy ovlivňující inovaci produktu // 8.4 Expozice jako základní produkt muzea a památkového objektu 171 // 8.4.1 Typické problémy a nedostatky expozic a výstav 173 // 8.4.2 Realizace produktu: příprava expozice jako proces 198 // 8.5 Personalizace produktu 200 // 8.6 Integrace produktů, produktové balíčky 202 // 8.7 Kvalita produktu 205 // 8.8 Distribuce produktu mimo vlastní objekt 208 //
9. Komunikace a propagace 215 // 9.1 Budování image a značky 216 // 9.2 Dostupnost a prostředí 218 // 9.2.1 Otevírací doba 218 // 9.2.2 Vnější prostředí muzea, přístup k muzeu, značení, parkování 219 // 9.3 Budova 220 // 9.3.1 Vstup do objektu či areálu 220 // 9.3.2 Kvalita interiéru 223 // 9.3.3 Bezpečnost 224 // 9.4 Personál 225 // 9.5 Propagace 226 // 9.6 Vizuální identita, styl 228 // 9.7 Marketingové materiály 229 // 9.8 Reklama 230 // 9.9 Publicita a public relations 233 // 9.9.1 Publicita a práce s médii 234 // 9.9.2 Další formy rutinního PR 236 // 9.9.3 Krizové PR 237 // 9.10 Internet 239 // 9.11 Přímý marketing 241 // 9.12 Podpora prodeje 242 // 9.13 Působení muzea mimo vlastní objekt 243 // 10. Rozvoj finančních zdrojů 245 // 10.1 Vstupné a cenová politika 248 // 10.2 Komerční činnost a služby 252 // 10.2.1 Obchod 252 // 10.2.2 Catering 254 // 10.2.3 Pronájmy a speciální akce 254 // 10.3 Sponzoring a fundraising 255 // 10.4 Kluby přátel, členské programy 257 // 11. Strategický management muzea a kulturní památky 259 // 11.1 Profesionalizace managementu v prostředí kulturního dědictví 260 // 11.2 Management a vůdcovství 263 // 11.3 Vztah organizace a zřizovatele 267 // 11.4 Strategické plánování 269 // 11.4.1 Námitky proti strategickému plánování 270 // 11.4.2 Co je výsledkem plánovacího procesu? 271 // 11.5 Příprava strategického plánu 272 // 11.5.1 Hlavní zásady 272 // 11.5.2 Součásti strategického plánu 273 // 11.5.3 Proces přípravy strategického plánu 279 // 11.6 Evaluace a standardy 279 // 11.6.1 Výkonnostní indikátory 281 // 11.6.2 Standardy 283 // 11.7 Personální a finanční zajištění marketingových aktivit 284 // Literatura 287 // Rejstřík 302

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC