Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(21.5) Půjčeno:43x 
BK
1. vyd.
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1988
121 s. ; 19 cm

objednat
Pedagogické studie
000043125
Úvod ...5 // 1 CO JE TO JÁ ...? // 2 VÝVOJ SEBEOBRAZU A SEBEPOJETÍ U DĚTÍ ...16 // 2.1 Symbiotická fáze ve vývoji yá ...16 // 2.2 Fáze diferenciace ...20 // 2.3 Období procvičování ...22 // 2.4 Období sdílení zkušenosti ...24 // 2.5 Já staršího batolete ...31 // 2.6 Předškolní věk ...34 // 2.7 Mladší školní věk ...37 // 2.8 Období pubescence a adolescence ...42 // 3 JÁ VE VYUČOVÁNÍ ...47 // L 3.1 Nenaplněné možnosti a bludný interakční kruh . 48 // 3.2 Žádoucí a nežádoucí kompenzace ...51 // 3.3 Sebeklamné interpretace, výklad příčin a volní // akt ...54 // 4 ANGAŽOVANÉ JÁ A VÝCHOVA ...59 // 4.1 Kdy výchova dítě oslovuje ...61 // 4.2 Rozvoj osobnosti a jeho úskalí ...66 // 5 NÁS OBRAZ O ŽÁKOVI ...74 // 5.1 Pověst dítěte ...74 // 5.2 Naše očekávání ...77 // 5.3 Učitelé, třídy, žáci ...81 // 6 JÁ ZA HRANICEMI NORMALITY ...84 // 6.1 Poruchy procesuálního já ...84 // 6.2 Poruchy strukturálního já ...84 // 6.2.1 Narušení osy „já jsem“ ...84 // 6.2.2 Narušení osy „já umím, dovedu“ ...92 // 6.2.3 Narušení osy „já mám“ ...94 // 6.2.4 Narušení osy „já chci“ ...95 // 6.2.5 Falešné já a jiné poruchy ...96 // OVLIVŇOVANÍ VÝVOJE JÁ A NÁPRAVA JÁSKYCH PORUCH // Mateřská škola // Základní škola // Střední školy // Závěr ...117 // Literatura ...118
(OCoLC)39424764
cnb000040497

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC