Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(23) Půjčeno:23x 
BK
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, c2007
215 s. : il.

objednat
ISBN 978-80-251-1456-8 (brož.)
angličtina
Obsahuje ilustrace, grafy, rejstřík
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie na s. 205-209
Reklama - aspekty psychologické - studie
Reklama - účinky - studie
000043211
1 // Emoce mají u reklamy zásadní význam, potože jsou nepostradatelnou součástí veškerých lidských myšlenek 2 // Emoce mají u reklamy zásadní význam, protože pomáhají určit, jak hluboko sl je vštípíme 2 // Hloubka zpracování a opakování se spojují, aby vzhledem ke značce vytvářely nové // Vzpomínky a pocity 3 // Hodnota značky je souhrn všech pocitů, asociací a vzpomínek vzhledem ke značce 3 // Vzpomínky na značku se ukládají způsobem, který připomíná neuklizenou a přecpanou skříň 3 // Reklama přímo přispívá k hodnotě značky 4 // Reakce na reklamu je kombinací vlivu tořivosti a mediálního plánování 4 // Neexistuje žádná mediální strategie „jedna velikost pro všechny", která by splňovala rozdílné reklamní potřeby 5 // Emocionální reakce na značky a reklamy se dá zkoumat 5 // První reakce je nejupřímnější 6 // Úvod // Mediální plánovaní v roce 1980 7 // Vliv informací a metody adtrack 8 // Zjišťování oblíbenosti reklamy 9 // Filmové kotouče s reklamami nás zklamaly 9 // Commap - pochopení, kdy se reklama líbí 10 // Jak zákazník vnímá reklamu // Iw kapitola 1 // Rozdílnosti levé a pravé hemisféry vzhledem ? pochopení a zapamatování reklamy 10 // Americká nadace pro výzkum reklam // „objevuje" oblíbenost reklamy 11 // Itinerář 12 // Úvodem 13 // Nová paradigmata reklamy 15 // Kapitola 1. // 1ak iungují 17 // Jak funguje reklama 17 // Reklama a nákupy ostatních věcí než // Rychloobrátkového spotřebního zboží 19 // Role reklamy 19 // Plánování a reklamní kampaně, které fungují 19 // Mediální plánování 20 // Častost 20 // Počátek diskuse 0 častosti 21 // Mike naples a „účinná častost" 22 // A potom přišel jones 23 // Výzkum spotu 25 // Colin mcdonald 26 // Erwin ephron a plánování kontinuity 26 // Proč se o tom tedy diskutuje? 27 // Kapitola 2. // ... 29 // Neurologie 29 // Psychologie 30 //
Vědci, kteří se zabývají umělou inteligencí 31 // Vědci, kteří se zabývají „mechanizmy myšlení" 31 // Jak zákazník vnímá reklamu // Jak zákazník vnímá reklamu v // Kapitola 3. // Modely psychologů o učení ? i’ameti 33 // Úvod 33 // Ebbinghaus (1896) 34 // Krátkodobá a dlouhodobá paměť 35 // Kontrolní varovný systém 36 // Interpretace 37 // Kapitola 4. // Struktura mozku 41 // Centrální nervová soustava 41 // Tvor, který žere vlastní mozek 43 // Kapitola 5. // Neurony: stavební kameny mozku 45 // Neurony 45 // Synapse 47 // Neurony v akci 47 // Hintonův diagram neuronů 48 // Jak neuronový systém funguje 49 // 1. cyklus 50 // 2. cyklus 50 // 3. cyklus 51 // 4. cyklus 51 // 5. cyklus 51 // Příklady systému s odlišnou senzitivitou synapsí 52 // Rummelhart a větší neuronové systémy 52 // Gestalt 55 // Shrnutí: důležité rysy neuronového systému 59 // Rozložená paměť 59 // Neuronové sítě 61 // Jak zákazník vníma reklamu // Vi // Kapitola 1 // Kapitola 6. // Učení a „výroba" mozku 65 // Darwin III 65 // Potěšení a bolest 66 // Klíčem ? reakci strachem je amygdala 67 // Když se ukládají vzpomínky, mají emocionální „nálepku" 68 neplatí to jen u velkých emocí 68 // Od strachu ? potěšení 69 // Učení a pocity 69 // Alkohol a další centra potěšení 70 // Darwin iii je poháněný očekávanými emocemi 71 // Sledovaní mozkové aktivity 71 // Funkční oblasti mozku 72 // Obrázek zraku 73 // Obrázek sluchu 74 // Obrázek naivní aktivity 75 // Obrázek praktického úkolu 76 // Závěr 76 // Kapitola 7. // Vzrušení a vědomí n // Determinanty vědomí: síla epicentra 78 // Další determinanty vědomí: dostupná neuronová síť 78 proč mozek potřebuje řídit míru svého vzrušení 79 // Chemikálie, které řídí vzrušení 79 // Vzrušení, vědomí a pozornost 80 //
Kapitola 8. // Emoce ? ??? 81 // Definice emocí 82 // Definice 84 // Jak zákazník vnímá rekiamu // Jak zákazník vnímá reklamu vü // Kolik emocí? 85 // Mnohonásobné emoce jsou pro organismus negativní 86 // René descartes (1596-1650) 87 // Teorie o mozkových hemisférach 87 // Damasio - emocionální je racionální 88 // „jak mám vědět, co sl myslím, dokud nebudu vědět, co cítím?" 89 // Damasiova hypotéza somatických markérů 89 // Descartův omyl 90 // Vliv descarta na veškeré naše myšlení od roku 1600 90 // Sigmund Freud (1859-1939) 91 // Kapitola 9. // Náhodné učeni - a zapomínání §3 // Zapamatování nepotřebných informací 94 // Co mě naučil profesor bahrick 96 // Křivka učení, když existují související vzpomínky 99 // Učení a míra zapomínání 100 // Optimální míra opakování při učení 101 // Kapitola 10. // Od ... 103 // Kapitola 11. // Proč bychom měli zkoumat reklamu? // Co jsem se naučil od zulu horníka s nepatrným formálním vzděláním o komunikačních teoriích 107 // Empiričtější (racionálnější) důvody pro používání předběžného průzkumu reklamy 109 // Kapitola 12. // Zač ima mí čím dál složitější sw s§; // Zapamat0vatelnou 111 // Úvod 111 // Jak zákazník vnímá reklamu // Viii kapitola 1 // Empirické důkazy 111 // Databáze adtrack 112 // Jak přemíra reklam ovlivňuje sílu televize 114 // Jak to souvisí s odezvou na reklamy? 115 // Co z toho vyplývá? 117 // Síla reklamy 117 // Klesající zapamatovatelnost reklamy nemusí // Nutně znamenat klesající efektivitu reklamy 118 // Kapitola 13. // Reklama, učen! a paměť 119 // Databáze adtrack 119 // Délka televizní reklamy 120 // Efekt televizní častosti 121 // Tisk 122 // Čas a pozornost 124 // Multi-mediální efekt 125 // Vědomé a podvědomé učení 125 // Provoz paměti 126 //
Reklama pro okamžitou reakci 126 // Reklamu sl interpretujeme na základě vlastních vzpomínek 127 // Internetová reklama 127 // Kapitola 14. // Stupnici pozornosti 12s // Může reklama fungovat, když nepřiláká žádnou pozornost? 130 // Heathova chyba 133 // O čem je zbytek knihy 133 // Kapitola 15. // Co znamená 08líben0st reklamy 135 // Výzkum esther thorsenové a johna philipa jonese 136 // Jak zákazník vnímá reklamu // Jak zákazník vnímá reklamu ix // Spot a adtrack 136 // Model commap 139 // Pochopení aspektů modelu commap 140 // Položky zábavy 140 // Položky relevantních novinek 141 // Položky empatie 141 // Položky posílení značky 142 // Položky zmatku 142 // Položky znalosti 142 // Položky odstupu 142 // Interakce mezi aspekty commapu 143 // Spot a oblíbenost reklamy 144 // Rachel kennedyová opakuje commap v austrálii 144 // Dřívější důkazy o důležitosti oblíbenosti reklamy 144 // Model se musí opatřit normativními údaji 146 // Zmatek je největším nebezpečím 146 // Přemíra scén vede ke zmatkům 147 // Příliš mnoho cílů vede ke zmatkům 147 // Relevantní novinky mohou zaznamenat prudký pokles 147 // Reklama konkuruje všem ostatním reklamám 147 // Humor může být dvousečným mečem 148 // Commap versus link 148 // Oblíbenost reklamy a reklama v tisku 149 // Kapitola 16. // Rozpoznaní, vzpomenutí sl a přesvědčivost 151 // Měření jak jsou reklamy zapamatovatelné 151 // Paměť levé a pravé části mozku 153 // Rozpoznání a vzpomenutí sl versus přesvěčivost 154 // Kapitola 17. // Spojitost mezi vzpomínkami wh reklamu a značku 157 // Úvod 157 // Jak zákazník vníma reklamu // Kapitola 1 // Vzpomínky a zapomnětlivost 158 // Některé empirické důkazy 160 // Neurologie 161 // Úsměvné důkazy 161 // Kreativní zesilovač společnosti Millward Brown 163 //
Kapitola 18. // Předložek ... spotřebitel // Strategie 115 // Úvod 165 // Co mě naučil profesor bahrick 165 // Empirické důkazy podporující toto tvrzení 166 // Míra účinku a úpadku 169 // Míra retence se během času zlepšuje 170 // Schéma účinku - retence 170 // Důsledky mediální strategie nízkého účinku - nízké retence 172 // Všeobecné poznatky 172 // Navrhovaná mediální strategie 172 // Důsledky mediální strategie vysokého účinku - nízké retence 173 // Navrhovaná mediální strategie 173 // Důsledky mediální strategie vysokého účinku - vysoké retence 174 // Navrhovaná mediální strategie 174 // Důsledky mediální strategie nízkého účinku - vysoké retence 174 // Důsledky mediální strategie 175 // Závěr 175 // Kapitola 19. // Profesor Ehrenberu ... // Teorie dvojího rizika 178 // Nakupování ze zvyku 179 // Hodnota značky 180 // Oblíbenost značky 180 // Používání značky má vliv i na všimnutí sl reklamy 181 // Jak zákazník vnímá reklamu // Jak zákazník vnímá reklamu // Kapitola 20. / ... // Paradigma „paměť související se značkou a s reklamou" 187 vzpomínky na reklamu 188 // Co se vysype první? 188 // Reklama a hodnota značky 189 // Kapitola 21. // ...// Kapitola 22. // ... 195 // Změna první: všechno co vede ? interpretaci našimi racionálními schopnostmi se filtruje přes emocionální reakce 195 // Změna druhá: toto je všeobecný model komunikace, ale potřebujeme konkrétní model toho, jak média pracují na komunikaci 197 // Změna čtvrtá: nyní se podívejme, jak tento model souvisí s nákupním rozhodnutím 198 // Změna pátá: otázky výzkumných pracovníků rovněž fungují jako vstup do mozku spotřebitele 198 // Změna šestá: nakonec sl musíme ukázat, jak model ovlivňují výstupní informace z výzkumu 199 //
Poučení z modelu emocionálního filtru 200 // Co by se měl marketing naučit 200 // Závěr 201 // Bibliografie 205 // Rejstřík 211

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC