|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(14) Půjčeno:14x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
Vyd. 1.
|
|
Praha : Computer Press, c1999
|
|
325 s.
|
|
|
|
|
|
ISBN 80-7226-152-5 (brož.)
|
|
Business books (Computer Press)
|
|
Praxe obchodníka
|
|
|
|
Obsahuje rejstřík
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prodej - psychologie a techniky - příručky
|
|
|
|
|
|
000043710
|
|
// OBSAH // Úvod // 1. Psychologie prodeje // 2. Rozvoj osobních schopností // 3. Osobní strategické plánování profesionálního prodejce // 4. Jádro prodeje // 5. Profese prodejce // 6. Jak motivovat lidi ke koupi // 7. Jak ovlivnit rozhodnutí o koupi // 8. Jak hledat nové zákazníky: Jak naplnit svoji prodejní síť // 9. Jak dělat účinné prezentace // 10. Jak uzavírat obchod: Koncovka prodeje // Příloha A: Brian Tracy - řečník, konferenciér, učitel na seminářích Příloha B: Brian Tracy International / Mezinárodní Škola Briana Tracyho Příloha C: Moderní strategie prodeje // 13 // 23 // 42 // 66 // 92 // 127 // 149 // 171 // 192 // 230 // 270 // 310 // 311 315 // // INDEX // 317
|