Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(4.5) Půjčeno:9x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 2005
140 s. : il.

ISBN 80-247-0971-6 (brož.)
Obsahuje ilustrace, předmluvu, údaje o autorovi
Bibliografie: s. 130-138
Inteligence (vlastnost) - rozvoj - příručky
Práce duševní - organizace a techniky - příručky
000043753
OBSAH // Slovo autora... 9 // Předmluva? Předmluva!...10 // Úvod...21 // O jak starých dětech je tato knižka?...21 // Co je stejné a co je různé...21 // Proč máme děti?...21 // Co umí tříletý človíček?...23 // Pro zajímavost - co umí tříletý Američánek...25 // Co platí pro všechny lidi - pro děti také... 28 // Psychovzorce...29 // Lesk a bída psychovzorců...29 // Pětikoruna je vítanější než stokoruna...30 // Psychovzorce jsou stokoruny...•...32 // Chvála matematického myšlení - pro všechny rodiče...33 // Prosté kupecké počty...33 // Matematika obecná, vyšší...35 // Chvála obecnosti psychovzorců...37 // Důvody počáteční nevíry v psychovzorce mohou být různé ... 39 // Psychovzorce - konkrétně...40 // Psychovzorec profesionální koncentrace...40 // Psychovzorec opozice vědomí a podvědomí...47 // Psychovzorec „psychická teorie relativity“...49 // Psychovzorec „univerzální řada“...52 // 5 // ROZVOJ KONKRÉTNÍCH DOVEDNOSTÍ // VAŠEHO DÍTĚTE...55 // Čtení je klíčové, ještě před ním je však mluvení...56 // Jak učit dítě mluvit a rozumět...56 // Písmena...60 // Psaní...61 // Efektivní čtení...63 // RZR - rozšiřování zrakového rozpětí...64 // PYR a DVOJPYYR - pyramida a dvojpyramida...66 // Zkuste si sami test čtenářského výkonu ...74 // Jak se postupuje při testu čtenářského výkonu...75 // Test — I Freud je na ženské myšlení krátký...76 // Statistika o výkonech
školených a neškolených čtenářů...79 // Jak je to s chápavostí průměrného neškoleného čtenáře? ... 80 Jak je to s rychlostí a chápavostí sečtělého neškoleného // čtenáře? A jak po absolvování kurzu?...81 // Nejlepší zdroj víry pro vaše děti - konkrétní příklady, // že to jde...82 // Dokončení statistik - a jedna nemožnost navíc...83 // Zahraniční a česká škola racionálního čtení...84 // Šance pro vaše děti...86 // Odkdy s dětmi zkoušet rychločtení? ...86 // Test — Jak vysvětluje žena a jak muž...87 // Test - Mike Reynolds a jeho metody s koňmi...90 // Efektivní rychlostudium...93 // Metoda NEANA aneb Jak nestudovat, avšak nastudovat...94 // Další zkvalitnění NEANY...96 // Proč musíte své dítě při první NEANĚ oklamat?...96 // Rychlé zapamatování křestních jmen - i pro vaše dítě...98 // Další paměťové finty ...99 // Jak zdokonalit vaše dítě v naslouchání a porozumění // cizím jazyku aneb Zpětné poznávání místo zjišťování...103 // Rozvoj tvořivosti dítěte...106 // 6 // Jak učit dítě jednat s lidmi...109 // Vyjadřovací schopnosti dítěte...109 // Emoční inteligence dítěte...109 // Aspoň stručně k receptům na čtyři základní kategorie emocí . 110 // Jednání se vzdorovitými dětmi...114 // Pár konkrétních tipů na okraj ...115 // Učte své děti vytrvalosti na cestě k cíli ...116 // Dítě a sport...117 // Dítě a strava...120 // Dítě a počítače,
internet...122 // Dítě a mobilní telefon ...124 // Dítě a giobalizace, angličtina...126 // Závěr - jak dítě rozvíjí inteligenci vás, rodičů...129 // Literatura z různých oblastí technik duševní práce...130 // Přehled vybraných děl Davida Grubera...136 // Knihy, brožury, rozsáhlejší časopisecké série...136 // Magnetofonové kazety a CD...139 // Programy pro PC...139 // Časopisy...139 // Kurzy pro jednotlivce i firemní skupiny... 139 // 7

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC