Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 05.08.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13.3) Půjčeno:40x 
BK
Praha : Grada, 2001
178 s.

objednat
ISBN 80-247-0207-X (brož.)
Obsahuje úvod, rejstřík, údaje o autorech
Bibliografie: s. 176-177
Ruch cestovní - rozvoj místní - příručky
000043755
Obsah // Úvod ...9 // I. Cestovní ruch ...13 // 1. Vymezení a specifika cestovního ruchu ...14 // 1.1 Druhy cestovního ruchu ...17 // 1.2 Specifika cestovního ruchu ...19 // 1.3 Služby pro cestovní ruch ...20 // 2. Partnerství pro cestovní ruch ...23 // 2:1 Společné vize ...25 // 2.2 Partnerství s občany ...27 // 2.3 Partnerství mezi veřejnou správou a podnikateli v daném území ...29 // 2.4 Partnerství v rámci regionu ...32 // 3. Prezentace území a cestovní ruch ...37 // 3.1 Interpretace území ...38 // 3.2 Informace ...40 // 3.3 Zdroje informací a uživatelské zvyklosti ...41 // 4. PftlNOSY CESTOVNÍHO RUCHU ... 45 // 4.1 Vybavenost pro cestovní ruch ...49 // 4.2 Služby poskytované ubytovacími zařízeními v oblasti cestovního ruchu ...50 // 4.3 Zahraniční hosté v jednotlivých krajích ...51 // 4.4 Informační zdroje a důvody návštěvy zahraničních návštěvníků ...52 // 4.5 Vývojové trendy ...54 // 4.6 Prognóza vývoje cestovního ruchu do roku 2020 ...57 // II. Využiti základních marketingových nástrojů V CESTOVNÍM RUCHU ... 59 // 5. Marketingový informační systém (MIS) ...61 // 6. Vypracování marketingového mixu ...65 // 6.1 Produkt ...66 // 6.2 Cena ...69 // 6.3 Místo, distribuce a dostupnost ...70 // 6.4 Propagace ...71 // 6.5 Lidé ..., ...72 // 6.6 Balíčky ...72 // 6.7 Programování, společné projekty ...72 // 6.8 Partnerství ...73 // 7. AnalYza příležitostí na trhu - SWOT analYza ...75 // 8. Výběr cílových trhů ...81 // 9. Marketingový plán ...85 // III. Marketingový přístup ve veřejné správě ...91 // 10. Potřeby a informace ...93 // 10.1 Potřeby občana a veřejné správy ...94 // 10.2 Požadavky na informace ...95 // 10.3 Dostatek informací znamená spokojenost ...101 // 11. Předpoklady tvorby a prezentace informací veřejné správy 109 // 11.1 Vybavenost informačními a komunikačními technologiemi 110 //
11.2 Standardy a metodika pro zajištění kvality informací ...110 // 11.3 Standardy a metodika pro tvorbu a prezentaci informačních a komunikačních systémů ...111 // 11.4 Personální zajištění informačních a komunikačních systémů ...114 // 11.5 Iniciování a realizace motivačních projektů na úrovni státu i regionů ...115 // 11.6 Zkušenosti s využíváním komunikačních nástrojů vybranými cílovými skupinami občanů ...117 // 11.7 Využití internetu ... 118 // IV. Možnosti cestovního ruchu ve městech ...121 // o 12. Zkušenosti evropských mést ...123 // 13. Příklad Birminghamu ...127 // 13.1 Strategie cestovního ruchu ...128 // 13.2 Základní statistické údaje ...130 // 13.3 NEC Group ...131 // 13.4 Vyhodnocování ...132 // 13.5 Birminghamské marketingové partnerství ...134 // 13.6 Budování image ...134 // 14. Veletržní Brno ...137 // 14.1 Veletržní návštěvníci a vystavovatelé ...138 // 14.2 Image veletržního města ...139 // 15. Muzea a galerie v městském cestovním ruchu ...143 // 15.1 Muzeum jako součást cestovního ruchu ...144 // 15.2 Marketingové možnosti muzea v cestovním ruchu ...146 // 15.3 Návštěvníci muzea - příklad z Českého Těšína ...147 // 15.4 Muzeum a nenávštěvníci - příklad z Českého Těšína 148 // 15.5 Návštěvníci Národní galerie ...149 // 15.6 Veletrh muzeí ...151 // V. Možnosti cestovního ruchu na venkově ...155 // 16. Cestovní ruch v rozvoji mikroregionu Podluží ...157 // 17. Strategie rozvoje mikroregionu ...161 // 18. Rozvoj příhraniční spolupráce s evropskou unií ...169 // Závěr ...173 // Literatura ...176 // Rejstřík ...178

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC