Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.05.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11.5) Půjčeno:23x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Management Press, 1996
180 s. : il. ; 24 cm

objednat
ISBN 80-85603-99-3 (brož.)
angličtina
000043932
Předmluva // 1. Zábava je vážná věc // Reklama je zábava, vážně // Klíče к úspěchu // Zameťme před vlastním prahem // Jak této knihy co nejlépe využít // Čím začít // Otázky к řešení // A co konkurence? // Všimli si vás zákazníci? // Jak jste na tom ted? // 2. Místo reklamy v podnikání // Je plánování pro vás? // Zpracování plánu // Čeho chcete dosáhnout? // 3. Proč vůbec dělat reklamu // Je reklama investice nebo provozní náklad? // Jak nám reklama pomáhá // Reklama není jediná možnost // Nejdůležitější je mix // Co byste změnili? // 4. Vymezení trhu // Začněte od cílů // Určete si cílovou skupinu // Reklama nemá oslovovat „trhy“ // Jak dokážete definovat svůj trh? // 5. Co si myslí váš trh // Konkurenční trh // A teď z jiného hlediska // Co si o vás zákazníci myslí? // Víte dost? // 6. Jaké je naše sdělení 49 // Reklama musí mít sdělení 49 // Čeho by mělo sdělení dosáhnout 49 // Důležitost nabízené užitné vlastnosti 50 // Která užitná vlastnost je ta správná? 50 // Sdělení jako úderné heslo 53 // Kolik má být sdělení? 55 // Co jste chtěli říci? 56 // 7. Vytyčení konkrétních úkolů 58 // Co od lidí chcete? 58 // Ted trochu matematiky 59 // Dají se výsledky opravdu měřit? 62 // Pár slov o průzkumu 63 // Projeví se mi to v konečném výsledku? 63 // Stanovte si konkrétní úkoly pro reklamu 64 // 8. Správná investice 65 // Jak se daří podniku? 65 // Pragmatické metody 66 // Rozpočet podle úkolů 67 // Analytické metody 67 // Experimentální metody 68 // Jaký přístup je tedy nejlepší? 68 // Jaký je váš přístup? 70 // 9. Jak co nejlépe využít agenturu 71 // Sami nebo s agenturou? 71 // Jaký typ agentury je pro vás ten pravý? 72 // Co má pro vás agentura udělat? 73 //
Definujte si svou „ideální“ agenturu 74 // Proces výběru 75 // Agenturní tým 81 // Aby vztah fungoval 84 // Placení 87 // Zopakujme si to 89 // 10. Efektivní zadání 90 // Komplexní zadání 91 // Minimalistické zadání 98 // Zadání pro mediální oddělení 101 // Prezentace zadání 101 // Jak se vám daří prezentace zadání? 102 // 11. Autorská práce 103 // Genialita nebo nácvik? 103 // Tvůrčí proces 104 // Spoluautori 111 // Buďte tvořiví 111 // 12. Jak oslovit publikum 113 // Začněte od cílů 113 // Plánovačův přehled 115 // Rozhodování mezi médii 121 // Rozhodování v rámci média jednoho druhu 122 // Tvořivost v mediálním plánování 123 // Poslední fáze 124 // Užíváte správných médií? 124 // 13. Hodnocení návrhů 125 // Prezentace 125 // Zopakujme si zadání 126 // Návrh médií 127 // Tvořivost - co je účinné? 130 // Hodnocení autorských návrhů 137 // Důvěřujete svému úsudku? 155 // 14. Průzkum v reklamě 158 // Proč dělat průzkum? 158 // První otázka 158 // Typy průzkumu 159 // Jak to uplatnit v reklamě 162 // Proč užívat agentury 165 // Ještě pořád nechcete dát peníze na průzkum? 166 // Víte vše podstatné? 166 // 15. Schvalování, výroba a kontrola 167 // Agenturní systémy 167 // Váš schvalovací proces 169 // Výrobní proces 171 // Víte dost? 178 // 16. Váš akční plán 179 // Krátkodobá zlepšení 179 // Střednědobé akce 179 // Dlouhodobé akce 180 // Dejte si na reklamě záležet 180
(OCoLC)37962152
cnb000114830

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC