Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7) Půjčeno:21x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Grada, 1998
119 s.

ISBN 80-7169-308-1 (brož.)
Bibliografie: s. 119.
Reklama - texty reklamní - tvorba - příručky
000043942
OBSAH // ÚVOD ...7 // I. KAPITOLA // REKLAMA JE TÝMOVÁ PRACE...9 // Textař a jeho partneři ...10 // Obraz a slovo ...10 // II. KAPITOLA // CHARAKTERISTIKA REKLAMNÍHO TEXTU ...13 // III. KAPITOLA // KDY VZNIKÁ DOBRÝ REKLAMNÍ TEXT ...17 // Subjektivní podmínky vzniku dobrého reklamního textu.17 // Objektivní podmínky...18 // Objektivně-subjektivní podmínky ...21 // IV. KAPITOLA // JAK VZNIKÁ DOBRÝ REKLAMNÍ TEXT ...23 // Co musí reklamní text zachovávat ...23 // Čeho se reklamní text musí vyvarovat ...28 // Humor v reklamním textu ...30 // V. KAPITOLA // TEXTOVÉ SOUČÁSTI CORPORATE IDENTITY ...33 // Co nemá jméno, jako by nebylo...34 // Dejte mi dobrý slogan a já pohnu zeměkoulí ...41 // VI. KAPITOLA _ 0 // TEXT NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH REKLAMNÍCH PROSTŘEDKU ...57 // Reklamní tiskoviny...57 // Leták...57 // Prospekt...59 // Katalog ...59 // Firemní kalendáře...60 // Inzerát...99 // Titulek (headline)...64 // Hlavní text (copy)...99 // Závěr inzerátu (claim) ...69 // Kupony...99 // Inzertní seriály...79 // Zvuková reklama ...71 // Audiovizuální reklama...75 // Námět...76 // Literární scénář...79 // Druhy audiovizuální reklamy...82 // Venkovní reklama ...83 // Reklama na místě prodeje...85 // Direct mail ...89 // VII. KAPITOLA // TEXTOVÁ PŘÍPRAVA EXPOZICE NA VÝSTAVĚ ...93 // Libreto je grunt ...95 // Scénář expozice...101 // Pozvání a poděkování ...108 // Vlil. KAPITOLA // REKLAMNÍ TEXTAŘ A PUBLIC RELATIONS
...113 // Firemní brožura ...113 // Tisková zpráva (press release) ...114 // PR článek ...116 // ZÁVĚR...117 // LITERATURA...119

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC