Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(22) Půjčeno:22x 
BK
Příručka
2., výrazně rozšířené a přepracované vyd.
Praha : Grada, 2003
190 s.

objednat
ISBN 80-247-0556-7 (brož.)
Manažer
Obsahuje úvod, údaje o autorech
Bibliografie na s. 188-190
Reklama - texty reklamní - tvorba - příručky
000043943
Úvod ...9 // 1 Captalio benevolentiae - umění zaujmout ...16 // Umění zaujmout ...16 // Jak zaujmout? ...17 // Umění získat si náklonnost posluchače ...17 // Lichotky ...18 // Úžasné, ohromující, velkolepé ...! ...19 // Neodolatelný půvab ...19 // 2 Odkud začít? - Od konce! ...21 // O prodeji rozhoduje kupující ...22 // 3 I textař musí znát marketing ...24 // Definice marketingu ...24 // Marketingový mix ...25 // Na prvním místě produkt ...25 // Exkurz-nepříliš veselá povídka ...26 // Marketingové komunikace ...28 // CRM (customer relationship marketing) ...32 // PátéPé- persons, people, personnel ...34 // Na prvním místě zákazník ...34 // Marketingové komunikace - od subjektu k cílovým skupinám ...35 // 4 Jaký je vlastně váš zákazník? ...38 // Zákazníkem může být také instituce ...38 // Motivace ...43 // Potřeby ...43 // Emoce ...48 // Návyky ...50 // Systém hodnot ...51 // Jaký je tedy náš zákazník? ...53 // Cvičení 1 ...54 // 5 Reklamní textař pracuje v týmu ...57 // Reklamní kreace jsou většinou anonymní ...57 // Obraz a slovo ...59 // Textař a jeho partneři ...60 // Práce v týmu ...60 // 6 Podmínky к práci ...61 // Subjektivní podmínky vzniku dobrého reklamního textu ...61 // 5 // Jak psát reklamní text // Schopnost myslet ...61 // Schopnost formulovat myšlenky písemně ...62 // Dobrý vztah к jazyku ...63 // Široké všeobecné vzdělání ...64 // Schopnost myslet obchodně ...64 // Schopnost vcítit se do pozice recipienta ...64 // Mít nápady na dané téma ...65 // Mít dobré zdraví a dobrou mysl ...65 // Zkušenosti a přehled v reklamě ...65 // Schopnost pracovat v týmu nebo pro tým ...65 // Vztah к předmětu reklamy ...65 // Objektivní podmínky ...66 // Podklady (bríf) ...66 // Termín ...72 // Schvalování ...73 // Honorář ...74 // Místo a čas ...75 // Technické vybavení ...75 // Cvičení 2 ...76 //
7 Vlastnosti dobrého reklamního textu ...77 // Co by měl reklamní text zachovávat ...77 // Čeho se musí reklamní text vyvarovat ...82 // 8 Textové součásti corporate identity ...85 // Co je to corporate identity ? ...85 // Z čeho se corporate identity skládá? ...85 // Proč by o corporate identity měl být informován i reklamní textař? ...86 // Corporate design ...87 // Cvičení 3 ...89 // 9 Jak se dělá název ...90 // Cvičení 4 ...95 // 10 Dejte mi dobrý slogan a já pohnu marketingovými komunikacemi ...96 // Význam sloganů ...96 // Tvorba sloganu ...97 // Cvičení 5 ...113 // 1 1 AIDA a ADAM ...115 // AIDA ...115 // ADAM ...117 // 12 Význam a tvorba titulků v reklamním textu ...118 // Význam titulků ...118 // Jak vytvořit dobrý titulek ...119 // 6 // Obsah // 13 Text reklamních tiskovin ...123 // Obecná charakteristika ...123 // Leták ...123 // Prospekt ...124 // Katalog ...125 // Účelové tiskoviny ...125 // Cvičení 6 ...126 // 14 Text inzerátu ...127 // Inzerát - reklamní evergreen ...127 // Jak psát inzeráty ...128 // Dva typy inzerátů ...129 // Dva přístupy ...130 // Kupony ...131 // Inzertní seriály ...131 // Cvičení 7 ...131 // 15 Text televizních a dalších audiovizuálních reklam ...133 // Obecná charakteristika ...133 // Význam televizní reklamy ...134 // Role reklamního textaře při tvorbě spotu ...134 // Nápad pro televizní reklamu ...135 // V čem se nejčastěji dělají chyby? ...135 // Jak na to jít? ...137 // Pořady pro uzavřené TV okruhy ...138 // 16 Text rozhlasové reklamy ...139 // Obecná charakteristika ...139 // Výhody a nevýhody rozhlasové reklamy ...139 // Tvorba textu rozhlasového reklamního spotu ...140 // Nejen vlastní text, ale celý scénář ...142 // Účinnost rozhlasové reklamy ...142 // Cvičení 8 ...142 // 17 Text venkovní reklamy ...144 // Obecná charakteristika ...144 //
Reklamní texty uvnitř vozů veřejné dopravy ...144 // 18 Text reklamy na místě prodeje ...146 // Obecná charakteristika ...146 // Obal výrobku ...146 // Reklamní prostředky na místě prodeje ...147 // 19 Text prostředků přímé propagace ...149 // Obecná charakteristika ...149 // Některé prostředky direct mailu ...149 // r // Jak psát reklamní text // 20 Texty reklamy na internetu ...153 // Obecná charakteristika ...153 // Výhody reklamy na internetu ...153 // Nevýhody reklamy na internetu ...154 // Některé druhy reklamy na internetu ...154 // 21 Textová příprava expozice na výstavě ...158 // Význam a potíže výstavních expozic ...158 // Textař-scenárista ...158 // Libreto je grunt ...159 // Scénář expozice ...161 // Materiál stánku ...161 // Doprovodná propagace expozice ...163 // Cvičení 9 ...165 // 22 Reklamní textař a public relations ...166 // Firemní brožura ...166 // Tisková zpráva (press release) ...167 // PR článek ...168 // Cvičení 10 ...168 // 23 Post scriptum aneb Co by vás ještě mohlo za jímat ...170 // „Abychom“, nebo „abysme“? ...170 // Technologie psaní ...172 // Co v reklamě (skoro vždycky ) působí ...175 // Reklama a umění ...177 // Bílý pejsek a balon ...185 // Literatura ...188

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC