|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(5.5) Půjčeno:11x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
Vyd. 1.
|
|
Praha : Computer Press, c2000
|
|
200 s.
|
|
|
|
|
|
ISBN 80-7226-301-3 (brož.)
|
|
Business books (Computer Press)
|
|
Praxe manažera (Computer Press)
|
|
Obsahuje rejstřík
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komunikace marketingová - příručky
|
|
|
|
|
|
|
|
000044197
|
|
Úvod // 1. ČÁST // Komunikace // 1. KAPITOLA // Podoby komunikace // 2. KAPITOLA // Nástroje komunikace // 3. KAPITOLA // Sdělovací prostředky // 4. KAPITOLA // Komunikace se sdělovacími prostředky // 5. KAPITOLA // Komunikace a řešení problému // 2. ČÁST // Podniková komunikace // 6. KAPITOLA // Podniková identita // 7. KAPITOLA // Podniková kultura // 8. KAPITOLA // Podnikový image3. ČÁST // Znalost zákazníka // 9. KAPITOLA // Klíčová role spokojeného zákazníka 43 // 10. KAPITOLA // Rozhodování zákazníka 47 // 11. KAPITOLA // Poznávání zákazníka 51 // 12. KAPITOLA // Marketingový výzkum 55 // 13. KAPITOLA // Kvantitativní výzkum 63 // 14. KAPITOLA // Kvalitativní výzkum 69 // 15. KAPITOLA // Marketingový výzkum jako // komunikace se zákazníkem 75 // 16. KAPITOLA // Konkrétní poznatky o zákaznících 81 // 4. ČÁST // Nabídka jako komunikace // 17. KAPITOLA // Segmentace trhu 89 // 18. KAPITOLA // Pokrytí trhu 93 // 19. KAPITOLA // Tržní pozice (positioning) 95 // 20. KAPITOLA // Vypracování marketingového mixu 9721. KAPITOLA // Produkt // 99 // 22. KAPITOLA // Cena // 23. KAPITOLA // Distribuce // 5. ČÁST // Jak komunikovat se zákazníkem // 24. KAPITOLA // Oslovení zákazníka jako východisko // marketingové komunikace // 25. KAPITOLA // Marketingová komunikace se zákazníkem // 26. KAPITOLA // Reklama // 27. KAPITOLA // Podpora prodeje // 28. KAPITOLA // Osobní prodej // 29. KAPITOLA // Public relations (vztahy s veřejností) // 30. KAPITOLA // Sponzoring // 31. KAPITOLA // Direct marketing // 32. KAPITOLA // Internet // 33. KAPITOLA // Komunikace se zákazníkem v maloobchodě // Závěr // Rejstřík
|