Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13.2) Půjčeno:66x 
BK
2., upr. vyd.
Brno : Paido, 2008
69 s. : il. ; 23 cm

ISBN 978-80-7315-169-0 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 65-69 a bibliografické odkazy
000044325
Nestandardní školní situace -- Situace pomáhání -- Pomoc a sociální kontrola podle systemického přístupu Základní druhy pomoci a sociální kontroly Poskytování sociální opory Krize ve školním prostředí -- Připravenost učitele na netradiční roli -- Pojem kompetence v učitelském vzdělávání Tradiční role a kompetence učitelů Pojem krizově intervenční kompetence -- Krizově intervenční kompetence a její „(ne)naučitelnost" -- Odborná podpora učitelům -- Školní poradenské pracoviště -- Spolupráce učitele s kolegy Spolupráce učitele a školního psychologa Vztahy mezi učiteli a psychology Spolupráce s vnějšími subjekty školy -- Paralely pedagogického a psychologického poradenství -- Pojem a cíle pedagogicko-psychologického poradenství Poradenský proces -- Fáze poradenského procesu Poradenská smlouva Vztah s klientem -- Typy intervencí podle míry direktivity Krizové intervence -- Vodítka pro krizovou intervenci -- Teorie osobnosti a poradenské strategie -- Dynamicky (psychodynamicky) přístup Beha\\iorální přístup Humanisticky přístup -- Systemický přístup a konstruktivismus v poradenství Eklektické poradenství
(OCoLC)316301361
cnb001832678

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC