Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(19) Půjčeno:74x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 2003
58 s.

objednat
ISBN 80-7042-945-3 (brož.)
Bibliografie na s. 58
Dovednosti pedagogické - texty studijní
Lektoři - kompetence klíčové - texty studijní
000048053
OBSAH // Úvod 5 // 1. PREDPOKLADY EFEKTIVNÍ LEKTORSKÉ ČINNOSTI 7 // 1.1 Odborná způsobilost 8 // 1.2 Andragogická způsobilost 9 // 1.3 Osobnostní předpoklady a kvality 10 // 1.4 Lektor a jeho styl řízení vzdělávání 18 // 1.5 Lektor a stres 20 // 2 KOMPETENCE LEKTORA 24 // 2.1 Motivační kompetence 24 // 2.2 Perceptivní kompetence 25 // 2.3 Expresívni kompetence 26 // 2.4 Komunikační kompetence 27 // 2.5 Didaktické kompetence 28 // 2.5.1 Zvláštnosti vzdělávání dospělých 28 // 2.5.2 Principy vzdělávání dospělých 31 // 2.5.3 Stanovení cíle vzdělávací akce 37 // 2.5.4 Obsahové (tematické) řešení vzdělávací akce 39 // 2.5.5 Volba metod, forem a prostředků vzdělávací akce 42 // 2.6 Konstruktivní kompetence - lektor jako spolutvůrce vzdělávacího projektu 48 // 2.7 Organizační kompetence 50 // 2.8 Diagnostické a evaluační kompetence 51 // 3 ČINNOSTI LEKTORA VE ČTYŘECH FÁZÍCH REALIZACE VZDĚLÁVACÍ AKCE 54 // 3.1 Příprava a organizace vzdělávací akce 54 // 3.2 Realizace vzdělávací akce 55 // 3.3 Vyhodnocení - evaluace vzdělávací akce 56 // 3.4 Optimalizace vzdělávací akce 56 // Literatura 58

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC