Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(13.8) Půjčeno:138x 
BK
Vyd. 1.
Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2007
158 s. : il., faksimile ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7368-490-7 (brož.)
Obsahuje bibliografii na s. 153-156 a bibliografické odkazy
000049011
UVOĎ // 4 // 1. Složitost a propojenost světa...5 // 2. Učitel uvádějící dítě do světa a jeho složky osobnosti..9 // 2.1 OSOBNOSTNÍ SLOŽKA...9 // 2.2 ODBORNÁ SLOŽKA...11 // 2.3 PEDAGOGICKO-PSYCHOLOGICKÁ SLOŽKA...13 // 3. Poznávání světa dítětem...17 // 3.1 ZÁKONITOSTI UČENÍ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU...17 // 3.2 KOGNITIVNÍ VÝVOJ...18 // 3.3 DĚTSKÉ PREKONCEPCE A JEJICH VÝZNAM PŘI EDUKACI...19 // 3.4 ROZVOJ SMYSLU POZNÁVÁNÍ NOVÝCH VĚCÍ...21 // 4. // Příroda a společnost v současných kurikulárních dokumentech.25 // 4.1 SYSTÉM KURIKULÁRNÍCH DOKUMENTŮ V ČESKÉ REPUBLICE...25 // 4.2 NÁRODNÍ PROGRAM ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ...26 // 4.3 PŘÍSTUPY ? SEZNAMOVANÍ S PRÍRODOU A SPOLEČNOSTI V RVP PV ...27 // 4.3.1 ÚKOLY PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ...27 // 4.3.2 CÍLE PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ...27 // 4.3.3 VZDĚLÁVACÍ OBSAH RVP PV...29 // 4.3.4 VZDĚLÁVACÍ OBLAST DÍTĚ A JEHO SVĚT V RVP PV JAKO // VÝCHODISKO PRO SEZNAMOVÁNÍ DÍTĚTE S PŘÍRODOU // A SPOLEČNOSTÍ...29 // 4.4. ŠKOLNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM...32 // 4.4.1 MANUÁL Š VP...32 // 4.4.2 SVĚT KOLEM NÁS JAKO VÝCHODISKO PRO TVORBU ŠVP...32 // 4.4.3 MAPA REGIONU A KONKRETIZACE OČEKÁVANÝCH VÝSTUPŮ // Z RVP PV (DÍTĚ A JEHO SVĚT)...33 // 5. Vyučovací proces a jeho kategorie...35 // 5.1 CÍLE VYUČOVACÍHO PROCESU...35 // 5.2 VYUČOVACÍ FORMY...37 // 5.3 VYUČOVACÍ METODY... 39 // 5.4 MATERIÁLNĚ-DIDAKTICKÉ PROSTŘEDKY...42 // 5.4.1 POPULÁRNĚ-NAUČNÉ
PUBLIKCE V PŘÍPRAVĚ UČITELE.43 // 5.4.2 MÉDIA A INTERNET...57 // 6. Přístupy ? výuce a způsoby koncipování učiva // 63 // 7. Příroda a člověk - pohledy na jejich vzájemný vztah.65 // 7.1 PODMÍNKY PRO ŽIVOT...68 // 7.2 OCHRANA PŘÍRODY A CESTY ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVY..71 // 7.2.1 STŘEDISKO EKOLOGICKÉ VÝCHOVY CHALOUPKY...74 // 2 // 7.2.2 SDRUŽENÍ TEREZA...75 // 7.2.3 LIPKA - ŠKOLSKÉ ZAŘÍZENÍ PRO ENVIRONMENTÁLNÍ // VZDĚLÁVÁNÍ...76 // 7.2.4 OBČANSKÉ SDRUŽENÍ VITA...77 // 8. Objevujeme svět kolem nás...85 // 8.1 U NÁS DOMA...85 // 8.1.1 DOMOV NEJEN JAKO DŮM ČI BYT...85 // 8.1.2 PŘÍRODA V BYTĚ...86 // 8.1.3 ŽIVOČICHOVÉ U LIDSKÝCH OBYDLÍ...88 // 8.1.4 ČLOVĚK A CHOV...93 // 8.1.5 ČLOVĚK A JEHO TĚLO...94 // 8.1.6 ČLOVĚK A ZDRAVÁ VÝŽIVA...96 // 8.1.7 ČLOVĚK A ODPADY...98 // 8.2 NA ZAHRADĚ, POLI A LOUCE...101 // 8.2.1 NA ZAHRADĚ...101 // 8.2.2 NAPOLI...103 // 8.2.3 NA LOUCE...109 // 8.3 V LESE...112 // 8.3.1 LESNÍ PATRA A ROSTLINY V LESE...112 // 8.3.2 ŽIVOČICHOVÉ V LESE...117 // 8.3.3 ZVÍŘATA V POHÁDKÁCH, REKLAMÁCH A VE SKUTEČNOSTI.120 // 8.3.4 HOUBY V LESE...121 // 8.3.5 VYCHÁZKY DO LESA A JEJICH VÝZNAM...122 // 8.3.6 LES A ČLOVĚK...123 // 8.3.7 LESNÍ PEDAGOGIKA...125 // 8.4. U VODY...126 // 8.4.1 VODA JAKO SOUČÁST ABIOTICKÉHO PROSTŘEDÍ... 127 // 8.4.2 ŽIVOT VE VODĚ A OKOLO VODY...128 // 8.4.3 ROSTLINY U VODY A VE VODĚ...129 // 8.4.4 ŽIVOČICHOVÉ VE VODĚ A OKOLO NÍ...132 // 8.4.5 VODA A ČLOVĚK...135
// 9. Člověk ve společnosti...140 // 9.1 RODINA JAKO ZÁKLAD SPOLEČNOSTI?!...140 // 9.2 ČLOVĚK A JEHO ČINNOST - KAM SMĚŘUJEME?...142 // 9.3 NAKUPOVÁNÍ A REKLAMA...144 // 9.4 LIDSKÁ ČINNOST A VYUŽITÍ ENERGIE A SEL KOLEM NÁS // V TECHNICKÝCH PROSTŘEDCÍCH...147 // 9.5 CESTOVÁNÍ A DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY...150 // 10. Závěr...152 // 11. Použitá a doporučená literatura...153 // 12. Použité internetové odkazy...155 // 13. Seznam použitých obrázků a tabulek...157 // 14. Seznam použitých tabulek...158 // 3

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC