Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:3x 
BK
1. vyd.
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1972
159, [8] s. obr. příl. : il.

Společenské postavení učitelstva, jeho vzdělávací snahy a podíl na kulturním programu českého národa zkoumají autoři od počátků nových tendencí, jež přinášela doba pozvolného úpadku rakousko-uherské monarchie a dvacetiletíburžoazní republiky. Ukazuje se, které historické okolnosti způsobily, že výsledky zápasu o realizaci progresívních koncepcí "nebyly úměrné vynaloženému úsilí". Studii doprovází malý výběr z dokumentů.
000050060
Rekat.
(OCoLC)42181214
cnb000129867

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC