Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6.7) Půjčeno:20x 
BK
Praha : Aventinum, 1992

ISBN 80-85277-79-4
Kresba - techniky - návody - výklady populární a ilustrace
000050523
Rekat.
I // Obsah // j // Úvod 7 -.v // 1 // Nic než radost ze hry 11 // Cesty k objevům grafického výrazu. Hledání linií prostřednictvím trotáží, nití, ale také hřebenem, kartáčem i mycí houbou. Odlišné stopy dřívka - upraveného kolíčku. Zásobník linií aneb jaký nástroj, taková linie. // 2 // Nakresli, jak ti někdy je 23 // Lze nakreslit „neviditelné" - pohyb, zvuk, hudbu? Můžeme různou podobou linie zaznamenat i vlastní náladu, pocit, rozhovor nebo hádku dvou lidí? // 3 // Lidské stopy 35 // Co prozrazují otisky našich kroků. Jak vypadá zlostné dupání, jak se chodí po špičkách, šlapaná grafika. Chvála našich bot. // 4 // Lidské ruce 47 // Kresba dlané a prstů. Stínové divadlo. Dovedete mluvit gesty? Záznamy činnosti rukou. Vyprávění o tom, jak ruce postavily svět lidí. // 5 // Lidské tváře 59 // Stínohry s naším profilem. Hry s fotografií. Křivá zrcadla. Světlo a stín v lidské tváři. Povaha člověka je často napsána v jeho obličeji. Jakého byste si přáli mít strýčka? // 6 // Svět přírody 73 // Na počátku byl kámen. Voda dala vznik životu. Záhady ve stavbě rostlin. Vymýšlíme si brouka. Tajemství ze skořápky. Kočky a zajíci. Fantastická zvířata. // 7 // Svět věcí 87 // Klubka, přadena, tkaniny a uzly. Klíče a nářadí z dílny. Papírové hračky. Jak vlastně vidíme kostky stavebnice? Jak nakreslit válec. // 8 // Svět techniky 101 // Auta a garáže. Vymýšlíme
užitečné mobily. Průzkum kosmu, ale i vynálezy pro maminčinu kuchyň. Neviditelné signály, telefon, televize. // 9 // Písmo 113 // Sdělná a výtvarná hodnota písma. Jaké písmo, takový člověk? Rozhovory. Oživlá písmenka. Konstrukce písmen a číslic. Hry s osovou souměrností. Abecedy a znaky. // 6

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC