Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.02.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6) Půjčeno:6x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Management Press, 2004
255 s. : il. ; 25 cm

objednat
ISBN 80-7261-107-0 (váz.)
Knihovna světového managementu
Obsahuje rejstřík, údaje o autorovi
Marketing - příručky
Reklama - příručky
000051303
Úvod 9 // Kapitola 1 - První oběť: jak jsme sprovodili ze světa tradiční reklamu 17 // Kapitola 2 - Úspěch může být smrtelný - nepovažujte povědomí o své značce za samozřejmé 41 // Kapitola 3 - Rybařte tam, kde jsou ryby 85 // Kapitola 4 - Proslulé osobnosti a ikony jako „podporovatelé“ a „mluvčí“ značky: kdy s nimi pracovat a kdy ne 111 // Kapitola 5 - Na balení záleží: je to váš poslední a nejlepší výstřel, tak si na něm dejte záležet 137 // Kapitola 6 - Sponzorovat, nebo nesponzorovat: to je, oč tu běží 157 // Kapitola 7 - Bezplatná publicita v médiích - váš nejlepší přítel a nejhorší nepřítel 187 // Kapitola 8 - Vaši zaměstnanci se musí stát součástí vašeho sdělení a vašeho produktu 203 // Kapitola 9 - Dva přesvědčivé případy 237 // Kapitola 10 - Nikdy nepromarněte další příležitost 247 // Věcný rejstřík 254
(OCoLC)85098591
cnb001308403

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC