Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.10.2020. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.3) Půjčeno:28x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Management Press, 2000
181 s. ; 21 cm

objednat
ISBN 80-85943-81-6 (brož.)
Obsahuje úvod, dodatek (Zásady zvládání konfliktu), přílohu (Konflikt a osobnostní typy)
Bibliografie na s. 181-182
Pracovníci - konflikty - příručky
000051673
Obsah // 1. Úvod 7 // 2. Co je konflikt? 11 // Vývoj názorů na konflikt 12 // Průběh konfliktu 16 // 3. Typy pracovních konfliktů 39 // Osobní konflikty 39 // Meziskupinové konflikty 45 // 4. Důsledky pracovních konfliktů 59 // Důsledky pracovních konfliktů pro pracovníky 59 // Důsledky pracovních konfliktů pro organizace 64 // 5. Zvládání mezilidských konfliktů 69 // Role při řešení konfliktů 75 // Úloha manažera 88 // V // 6. Úloha zprostředkovatelů při zvládání konfliktů 91 // Prostředník 93 // Typy rolí při zásahu do konfliktu zvenčí 97 // Zprostředkování jako metoda řešení problému 100 // 7. Šest kroků při zprostředkování konfliktů 109 // Oddělená setkání S aktéry konfliktu 112 // Úvodní setkání zúčastněných stran 129 // Výzva k návrhu řešení 139 // Strategické využívání přestávek 143 // Soustředění na objektivní skutečnosti, oblasti společného zájmu a společné cíle 150 // Souhlas zúčastněných stran s konkrétním postupem řešení 158 // 8. Závěr 165 // Dodatek: Zásady zvládání konfliktu 167 // Příloha: Konflikt a osobnostní typy 172 // Literatura 181 // 5

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC