Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(38) Půjčeno:38x 
BK
Vyd. 1.
Jinočany : H & H, 2007
157 s. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-7319-067-5 (brož.) ISBN !80-7319-067-2 (chyb.)
Obsahuje bibliografii na s. 53-59, bibliografické odkazy
000051822
OBSAH ČÁSTI I. // íl práce ... 6 // [etodická poznámka... 7 // 1. Smysl programu ... n // 2. Geneze projektu ... 12 // 3. Cíle programu... 13 // 4. Prostředky programu ... 14 // 5. Koncepce programu ... 20 // 6. Nedostatek inspirativního materiálu ... 22 // 7. Teoretická východiska programu a klíčové osobnosti... 23 // 8. Problémové pojetí programu... 26 // 9. Co Kreativní interpretace neni?... 33 // 10. Pojetí předmětu literární výchovy... 34 // n. Cíle literární výchovy v cílech programu ... 35 // 12. Kreativní interpretace jako program i metoda výchovy... 36 // 13. Charakteristika tvůrčího aktu v rámci programu... 36 // 14. Text ... 37 // 15. Realizace programu a nároky na učitele ... 38 // 16. Obecná východiska a cíle vzdělávacích programů. Srovnání a důsledky . . 40 // 17. Vzdělávací programy, jejich osnovy a kreativita... 44 // 18. Krrüftrro integrera« a Rámcový vzdělávací program ... 51 // 19. Prameny a literatura ... 53 // 5

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC