OBSAH ČÁSTI I. // íl práce ... 6 // [etodická poznámka... 7 // 1. Smysl programu ... n // 2. Geneze projektu ... 12 // 3. Cíle programu... 13 // 4. Prostředky programu ... 14 // 5. Koncepce programu ... 20 // 6. Nedostatek inspirativního materiálu ... 22 // 7. Teoretická východiska programu a klíčové osobnosti... 23 // 8. Problémové pojetí programu... 26 // 9. Co Kreativní interpretace neni?... 33 // 10. Pojetí předmětu literární výchovy... 34 // n. Cíle literární výchovy v cílech programu ... 35 // 12. Kreativní interpretace jako program i metoda výchovy... 36 // 13. Charakteristika tvůrčího aktu v rámci programu... 36 // 14. Text ... 37 // 15. Realizace programu a nároky na učitele ... 38 // 16. Obecná východiska a cíle vzdělávacích programů. Srovnání a důsledky . . 40 // 17. Vzdělávací programy, jejich osnovy a kreativita... 44 // 18. Krrüftrro integrera« a Rámcový vzdělávací program ... 51 // 19. Prameny a literatura ... 53 // 5