Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(9.3) Půjčeno:37x 
BK
Příručka
Vyd. 1.
Praha : Portál, 1997
210 s. : il.

objednat
ISBN 80-7178-206-8 (brož.)
Speciální pedagogika (Portál)
Originál: Teacher education recource pack : special needs in the classroom
Bibliografie: s. 209-210.
Pedagogika speciální - příručky
000051904
Předmluva 9 // Předmluva ? českému vydání 10 // Úvod ? publikaci 11 // Představení projektu 13 // Vývoj projektu 13 // Tvorba materiálů projektu 15 // Obsah 19 // Jak se v materiálech kursu orientovat 20 // Doporučení pro dosažení pokroku během kursu 20 // Shrnutí 22 // Oddíl 1: Úvod do problematiky „speciální potřeby žáků“ 23 // 1.1 Co očekáváte? 24 // 1.2 Zásady hodnocení 25 // Diskusní materiál: Hodnocení a výuka 26 // 1.3 O výuce 28 // Diskusní materiál: Já jako žák 29 // 1.4 Pohled do tříd 30 // 1.5 Výuka dětí 31 // Diskusní materiál: Co víme o učení? 32 // 1.6 Průzkum ve školách 34 // Diskusní materiál: Jak provádět průzkum ve školách 35 // Oddíl 2: Speciální potřeby - definice a reakce 39 // Úvod 40 // Pohled z hlediska jednotlivých žáků 41 // Pohled z hlediska vzdělávacího programu (kurikula) 48 // Cesta kupředu 51 // 2.1 Vymezení speciálních potřeb 55 // Diskusní materiál: Petrův příběh 56 // 2.2 Co mohou školy pro speciální potřeby dělat? 62 // Diskusní materiál: Fonteyn 63 // 2.f Zacházení s postiženými v rámci integrace 65 // Diskusní materiál: Tři děti 66 // 2.4 Postoje k postiženým 69 // Diskusní materiál: Banka vycházející vstříc speciálním potřebám 70 // 2.5 Jak jednat s postiženým 72 // 2.6 Integrace v praxi 73 // Diskusní materiál: Rebecca M. 74 Carl J. 76 // 2.7 Pohled na integraci 80 // 2.8 Potřeby učitelů 81 // Diskusní materiál: Opora pro učitele 82 // Oddíl 3: Efektivní školy pro všechny 87 // Smysluplnost 90 // Rozmanitost a možnost výběru 91 // Reflexe a zpětný kritický pohled 93 // Flexibilní využívání zdrojů 95 // Kooperace 97 // Charakter školy 98 // Shrnutí 101 // 3.1 Hodnocení a záznamy o pokrocích žáků 102 // Diskusní materiál: Přístup k hodnocení a záznamy 103 // Shromažďování informací 103 //
Zpětné hodnocení 111 // Vlastní činnost 112 // Typy potřebných informací 113 // 3.2 Smysluplné a zábavnější učení 114 // Diskusní materiál: Strategie zaměřené na to, aby učení bylo // pro žákysmysluplné a zábavnější 115 // 3.3 Postupy vedoucí ke změně 120 // 6 // Diskusní materiál: Jak se úspěšně vypořádat se změnou 121 // 3.4 Ovlivňující faktory ve třídě 132 // Diskusní materiál: Tabulka třídních strategií 133 // 3.5 Analýza výukové praxe ve třídách 134 // 3.6 Kooperativní učení 135 // Diskusní materiál 136 // 3.7 Strukturování skupinových aktivit 137 // Diskusní materiál: Jak se uplatňuje kooperativní učení 138 // 3.8 Čtení a osvojování vědomostí 147 // Diskusní materiál: Čtení a osvojování vědomostí // - některé z účinných postupů 148 // 3.9 Řešení problémů 154 // Diskusní materiál: Rámcový plán postupu při řešení problémů 155 // 3.10 Spojení zkušeností 158 // Oddíl 4: Pomoc a opora 159 // Vztahy 160 // Shrnutí 173 // 4.1 Sociální klima ve třídě 174 // Diskusní materiál: Pravidla a obvyklé chování 175 // 4.2 Problémové chování 179 // Diskusní materiál: Reakce na problémové chování 180 // 4.3 Dítě dítěti 182 // Diskusní materiál: Některé z postupů „dítě dítěti“ 182 // 4.4 Učení žáka žákem 188 // Diskusní materiál: Vrstevníci jako „školitelé“ při párovém čtení. 189 // 4.5 Spolupráce při vyučování 191 // Diskusní materiál: Partnerství ve třídě 192 // 4.6 Využití společné výuky ve třídě 195 // Diskusní materiál: Pomoc ve třídě 196 // 4.7 Rodiče jako partneři 198 // Diskusní materiál: Spolupráce s rodiči 199 // 4.8 Schůzky s rodiči 202 // 4.9 Zapojení veřejnosti 204 // 4.10 Externí organizace 205 // Diskusní materiál: Jak hledat pomoc 206 // 4.11 Praxe a zpětná vazba 208 // Další doporučená literatura 209

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC