Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:9x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 1995
141 s.

ISBN 80-7169-223-9 (brož.)
Schopnosti komunikační - management - výklady populární
000052007
Obsah // 1. KAPITOLA OSOBNOST MANAŽERA - // MANAŽERSKÉ CHARISMA... 7 //  /KAPITOLA // KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI... 13 // 2.1 Aktivní naslouchání... 14 // 2.2 Technika kladení otázek... 16 // 2.3 Nonverbální komunikace ... 20 // 2.4 Transakční analýza (TA) ... 37 // 2.5 Rétorické dovednosti - stavba projevu, prezentace... 50 // 3. KAPITOLA // VYJEDNÁVÁNÍ A ZDOLÁVÁNÍ KONFLIKTŮ ... 55 // 3.1 Vyjednávání... 55 // 3.2 Přesvědčování a ovlivňování... 61 // 3.3 Konflikty a jejich zdolávání ... 68 // 4. KAPITOLA // POZNEJ SVŮJ TÝM... 73 // 4.1 Co může postihnout váš tým?... 77 // 4.2 Velikost skupiny... 83 // 4.3 Jak působí cíle na tým?... 86 // 4.4 Role v týmu ... 89 // 4.5 Výběr členů týmu ... 96 // 4.6 Rozhodování ve skupině... 103 // 5. KAPITOLA // MOTIVACE A VEDENÍ PRACOVNÍKŮ... 107 // 5.1 Motivace pracovníků... 107 // 5.2 Vedení pracovníků... 119 // 5.3 Umíte při řízení "hrát hru"? ... 129 // 5.4 Dobrý manažer poskytuje zpětnou vazbu ... 132 // 5.5 Jak efektivně vést poradu... 135 // 5.6 Koučování v managementu... 137 // SEZNAM LITERATURY... 140

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC