Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:6x 
BK
Vyd. 1.
Brno : Computer Press, 2007
287 s. : il. ; 23 cm

objednat
ISBN 978-80-251-1517-6 (brož.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
Software - vývoj - příručky
Inženýrství softwarové - příručky
000054915
Obsah // Předmluva 11 // Poděkování 13 // Úvod 15 // Nářadí pro řemeslo 15 // Jak je tato kniha uspořádána 16 // Vzorová aplikace 17 // Kontakt na autora 18 // KAPITOLA 1 // Plánování projektu 19 // Určení základní sady rysů 19 // Výtahový prodej 20 // Myšlenková mapa 21 // Správa požadavků 23 // Definování požadavků 24 // Identifikace a dokumentace požadavků 25 // Nástroje pro řízení projektů 28 // Bezbolestné plánování softwaru 28 // Nástroje pro sledování času a nákladů 30 // Výběr metodiky 31 // Vodopádový přístup 31 // Iterativní přístupy 32 // Agilní přístupy 32 // Volba metodiky 33 // Kontrolní seznam plánování 34 // KAPITOLA 2 // Organizace vašeho projektu 35 // Přemýšlení o architektuře 35 // Co je softwarová architektura? 36 // Architektura versus Návrh 36 // Architektura na malých projektech 37 // Co takhle UML ? 38 // 4 // Obsah // Úvod do návrhových vzorů 39 // Gang čtyř 39 // Proč návrhové vzory? 40 // Návrhové vzory v Microsoftu 40 // Zahájení nového projektu 42 // Psaní kódu metodou „Nejprve do šířky“ 42 // Psaní kódu metodou „Nejprve do hloubky“ 42 // Kombinovaná metoda 43 // Plánování dodávek 43 // Beta-testování 44 // Extrémní programování (XP) 44 // Výběr přístupu ? plánování dodávek 45 // Kontrolní seznam organizace projektu 46 // KAPITOLA 3 // Efektivní správa zdrojových kódů 47 // Tři úrovně správy zdrojového kódu 47 // Úroveň
1: Otevřete své oči 48 // Úroveň 2: Řemeslník správy zdrojových kódů 49 // Úroveň 3: Pouze pro experty 51 // Alternativy správy zdrojových kódů 52 // Výběr vašeho systému pro správu zdrojových kódů 54 // Cena 55 // Souběžný styl vývoje aplikací 55 // Repository 56 // Přátelství s Internetem 56 // Integrace s vývojovým prostředím 57 // Pokročilé příkazy 58 // Podpora více platforem 58 // Nejlepší praktiky správy zdrojových kódů 58 // Co patří do systému? 58 // Etiketa správy zdrojových kódů 60 // Vhodné používání návěští 60 // Disciplína větvení 60 // Další pravidla 6l // Správa zdrojového kódu pro Download Tracker 61 // Kontrolní seznam správy zdrojových kódů 63 // Obsah // 5 // KAPITOLA 4 // Defenzivní kódovaní 65 // Ohlašování a výjimky 65 // Ohlašování (Assertions) 65 // Mechanismus .NET ohlašování 66 // Doporučení pro dobré ohlašování 68 // Výjimky 69 // Mechanismus výjimek 70 // Uživatelské výjimky 71 // Doporučení pro dobré výjimky 73 // Komentáře, nebo samodokumentující kód? 73 // Komentáře pro komentáře 74 // Zástupné komentáře 75 // Komentáře typu souhrn a záměr 76 // Kontrolní seznam defenzivního kódování 79 // KAPITOLA 5 // Předcházení chybám testováním jednotek 81 // Oblast testování 81 // Typy testování 81 // Testování pro vývojáře 82 // Testování jednotek v akci 83 // Nástroje testování jednotek pro .NET 84 // Používání
NUnit pro testování jednotek 85 // Vývoj řízený testy 94 // TDD v akci 95 // Efekty TDD 98 // Refaktorizace 99 // Refaktorizace metody GetDownload 99 // Nástroje pro refaktorizaci 100 // Kontrolní seznam testování jednotek 102 // KAPITOLA 6 // Vylepšení integrovaného vývojového prostředí 103 // Přizpůsobení Visual Studia 104 // Používání profilů 104 // Nastavení možností Visual Studia 106 // 6 // Obsah // Používání VS.NET PowerToys 108 // Psaní maker ve VS.NET 108 // Představení maker 109 // Nahrávání maker 111 // Editor maker 112 // Vytvoření permanentního makra 113 // Makra z klávesnice 113 // Výběr přídavných modulů 114 // Některé jednoduché příklady 114 // Navigování v kódu a jeho analýza 117 // Výměna editoru 119 // Velcí chlapci 120 // Kontrolní seznam vývojového prostředí 124 // KAPITOLA 7 // Zdrojový kód pod drobnohledem 125 // Utility umožňující znovuvyužití kódu 126 // Disassembler Ildasm 126 // Nástroj Reflector 129 // Experimentování s novým kódem 134 // nogoop .NET Component Inspector 134 // Snippet Compiler 135 // Zdroje opakovaně použitelného zdrojového kódu 137 // Framework a přátelé 137 // Aplikační bloky Microsoftu 138 // Ostatní zdroje volného kódu 139 // Vyhodnocování kódu: FxCop 139 // Kontrolní seznam vývojového prostředí 142 // KAPITOLA 8 // Generování kódu 143 // Porozumění generování kódu 143 // Ukázka generování kódu 144 // Taxonomie generování
kódu 146 // Zamyšlení nad použitím generování kódu 148 // Generování kódu pro .NET 148 // Generování kódu ve Visual Studiu.NET 149 // .NET nástroje pro generování kódu 150 // Generování kódu v Download Trackeru 151 // Obsah // 7 // Rozhodnutí, zda použít generování kódu 153 // Kontrolní seznam generování kódu 154 // KAPITOLA 9 // Sledování a odstraňování chyb 157 // Řízení rizik 157 // Analýza rizik 158 // Řízení rizik l60 // Udržování seznamu pěti nejvážnějších rizik I6I // Roztřídění a prvotní ošetření chyb 162 // Zajišťování kvality a testování 165 // Typy testování softwaru 165 // Zajišťování kvality vlky samotáři I66 // Vytvoření sítě pro účely testování I68 // Nástroje pro sledování chyb 171 // Výběr nástroje pro sledování chyb 171 // Používání nástroje pro sledování chyb 173 // Kontrolní seznam odstraňování chyb 175 // KAPITOLA 10 // Legování aktivity aplikace 177 // Strategie pro legování v aplikacích 177 // Logování v průběhu vývoje 178 // Logování aplikace běžící u zákazníka 178 // Prostředky pro logování 179 // Třídy Trace a Debug 180 // Třída EventLog 184 // Enterprise Instrumentation Framework 186 // Komponenta Logging Application Block 189 // Open-source projekt logánet 190 // Nástroje pro diagnostiku 193 // Kontrolní seznam vytváření logových záznamů aplikací 195 // KAPITOLA 11 // Práce v menších týmech 197 // Proč pracovat
v týmu? 197 // Řízení týmu 199 // Volba struktury týmu 199 // Sledování postupu projektu 200 // 8 // Obsah // Peterův princip 201 // Nástroje pro distribuované tymy 202 // Elektronická pošta 202 // Prostředky přímé komunikace (instant messaging) 203 // Online dostupné pracovní prostory 204 // Kontrolní seznam pro práci v týmu 211 // KAPITOLA 12 // Vytvářeni dokumentace 213 // Tvorba nápovědy pro koncové uživatele 213 // Pochopení potřeb uživatelů 214 // Výběr okruhů nápovědy 216 // Organizace informací 217 // Testování a zpětná vazba 219 // Nástroje pro koncové uživatele 220 // Vytváření nápovědy pro vývojáře 222 // Tvorba manuálů 226 // Tvorba dokumentace pro potřeby týmu 227 // Kontrolní seznam dokumentace 229 // KAPITOLA 13 // Zvládnutí procesu sestavení aplikace 231 // Proces sestavení: jak jej vytvořit? 231 // Celkový pohled na věc 232 // Úkoly denního sestavování aplikace 233 // Nástroje pro denní sestavování aplikace 234 // Daily Build 236 // FinalBuilder 236 // Hippo.NET 238 // NAnt 239 // Visual Build Professional 243 // Nepřetržitá integrace 245 // Problémy a jejich řešení 246 // Automatizace neautomatizovatelných nástrojů 246 // Vyřešení nejednotnosti prostředí vývojářů 247 // Co s nedokončenými sestaveními 247 // Řízení verzí softwaru 248 // Kontrolní seznam procesu sestavení 248 // Obsah // g // KAPITOLA 14 // Ochrana vašeho duševního vlastnictví 251 // Sepisování
smluv na software 252 // Uplatňování nároků 252 // Sestavení smlouvy 253 // Licencování vašeho softwaru 255 // Public domain 255 // Licence typu Open-source 255 // Licence typu Shared-source 258 // Vlastní na míru vytvořené licence 259 // Použití obfuskace na ochranu vašich algoritmů 260 // Proč obfuskace? 260 // Přístupy ? obfuskaci 26l // Obfuskace v praxi 262 // Kontrolní seznam ochrany vlastnictví 266 // KAPITOLA 15 // Dodání aplikace 267 // Psaní pořádných instalačních programů 267 // Zmapování programů pro vytváření instalací 268 // Výběr programu pro tvorbu instalace 270 // Všeobecné tipy pro instalaci 271 // Vytvoření instalačního programu pro Download Tracker 273 // Alternativy ? tradičním instalačním programům 277 // Šíření metodou XCOPY 277 // Kontrolní seznam dodání aplikace 279 // Rejstřík 281

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC