Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 21.10.2017. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1.7) Půjčeno:5x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Management Press, 2000
166 s. : il.

objednat
ISBN 80-7261-007-4 (brož.)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje grafy, tabulky, předmluvu, věcný rejstřík
Marketing - logistika - pojednání
000055570
Obsah // Předmluva 7 // 1. Nové tržní prostředí _ 9 // 2. Budování vztahů se zákazníky 33 // 3. Vytváření hodnoty vnímané zákazníkem 54 // 4. Řízení dodavatelsko-odběratelského řetězce 78 // 5. Čas jako konkurenční faktor 101 // 6. Globální obsluha zákazníka 126 // 7. Řízení marketingové logistiky 146 // Věcný rejstřík 165

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC