Předmluva 4 // 1. Sportovní management 9 // 1.1 K vymezení pojmu „management" 9 // 1.2 Role manažera 11 // 1.3 K pojetí sportovního managementu 11 // 1.4 Sportovní management v ČR a v zahraničí 19 // 2. Strategické plánování v podmínkách tělesné výchovy a sportu 23 // 2.1 Strategické plánování v manažerské literatuře 23 // 2.2 Strategické plánování v manažerské literatuře tělesné výchovy a sportu 25 // 2.3 Strategický marketing v podmínkách sportovních klubů 25 // 2.4 Předpoklady a možnosti strategického plánování v tělesné výchově a sportu 30 // 2.5 Strategické plánování v podmínkách tělesné výchovy a sportu České republiky 40 // 3. Organizování v sportovních klubech a tělovýchovných jednotách 42 // 3.1 Význam a logika organizování 42 // 3.2 Organizační struktury a jejich úloha 44 // 3.3 Význam organizování ve sportu 46 // 3.4 Vymezení hlavních kritérií v tvorbě organizačních struktur sportovních klubů 50 // 4. Marketing a sport 67 // 4.1 Model řízeného marketingu ve sportu 68 // 4.2 Charakteristické rysy sportovního marketingu 78 // 4.3 Sportovní průmysl 38 // 4.4 Formy marketingu ve sportu 96 // 4.5 Marketing tělesné výchovy a sportu v ČR 104 // 5. Sportovní reklama 107 // 5.1 Vymezení pojmů 107 // 5.2 Druhy sportovm reklamy 107 // 5.3 Funkce reklamy 107 //
5.4 Příklady analýzy jednotlivých druhů sportovní reklamy 108 // 5.5 Souhrnně ke sportovm reklamě 111 // 5.6 Některé aktuální otázky aplikace a realizace 120 // 6. Sponzorování v činnosti sportovního manažera 122 // 6.1 Smysl sponzorovám tělesné výchovy a sportu a pozice // jeho participant 122 // 6.2 Stručná charakteristika forem sponzorování 123 // 6.3 Nabídka pro sponzora, sponzorský balíček, sponzorská smlouva 125 // 6.4 Nabídka pro sponzora ze strany sportovního klubu.. 127 // 6.5 Sponzorování sportu a dary versus daně 131 // 6.6 Možnosti a limity sponzorovám tělesné výchovy // a sportu 133 // Anketa 135 // Věcný rejstřík 171