Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.11.2018. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Praha : East West Publishing Company, c2000
172 s. : il.

objednat
ISBN 80-7219-010-5 (brož.)
Obsahuje fotografie, tabulky, grafy, bibliografické citace, předmluvu, rejstřík
Management - sport - učebnice vysokošk.
Sport - management - učebnice vysokošk.
000057905
Obsah // Předmluva... 4 * * 7 // 1. Sportovní management... 9 // 1.1 ? vymezení pojmu „management"... 9 // 1.2 Role manažera... H // 1.3 ? pojetí sportovního managementu... 11 // 1.4 Sportovní management v ČR a v zahraničí... 19 // 2. Strategické plánování v podmínkách tělesné výchovy // a sportu... 23 // 2.1 Strategické plánování v manažerské literatuře... 23 // 2.2 Strategické plánování v manažerské literatuře // tělesné výchovy a sportu... 25 // 2.3 Strategický marketing v podmínkách sportovních klubů.. 25 // 2.4 Předpoklady a možnosti strategického plánování // v tělesné výchově a sportu... 30 // 2.5 Strategické plánování v podmínkách tělesné výchovy // a sportu České republiky... 40 // 3. Organizování v sportovních klubech // a tělovýchovných jednotách... 42 // 3.1 Význam a logika organizování... 42 // 3.2 Organizační struktury a jejich úloha... 44 // 3.3 Význam organizování ve sportu... 46 // 3.4 Vymezení hlavních kritérií v tvorbě organizačních // struktur sportovních klubů... 50 // 4. Marketing a sport... 67 // 4.1 Model řízeného marketingu ve sportu... 68 // 4.2 Charakteristické rysy sportovního marketingu... 78 // 4.3 Sportovní průmysl... 38 // 5 // 4.4 Formy marketingu ve sportu... 96 // 4.5 Marketing tělesné výchovy a sportu v ČR... 104 // 5. Sportovní reklama... 107 // 5.1 Vymezení pojmů... 107 // 5.2 Druhy sportovm reklamy... 107 // 5.3 Funkce reklamy... 107
5.4 Příklady analýzy jednotlivých druhu sportovm reklamy... 108 // 5.5 Souhrnně ke sportovm reklamě... 111 // 5.6 Některé aktuální otázky aplikace a realizace... 120 // 6. Sponzorování v činnosti sportovního manažera... 122 // 6.1 Smysl sponzorovám tělesné výchovy a sportu a pozice // jeho participant... 122 // 6.2 Stručná charakteristika forem sponzorování... 123 // 6.3 Nabídka pro sponzora, sponzorský balíček, // sponzorská smlouva... 125 // 6.4 Nabídka pro sponzora ze strany sportovního klubu.. 127 // 6.5 Sponzorování sportu a dary versus daně... 131 // 6.6 Možnosti a limity sponzorovám tělesné výchovy // a sportu... 133 // Anketa... 135 // Věcný rejstřík... 171 // 6

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC