Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.03.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
1. vyd.
Praha : Professional Publishing, 2004
155 s.

objednat
ISBN 80-86419-51-7 (brož.)
Obsahuje úvod
Bibliografie: s. 150-154
Management znalostní - příručky
000058196
Obsah // Úvod... // Část I. Základní pojmy managementu znalostí // Příběh I. O znalostním pracovníkovi ... // 1.1 Znalostní pracovník ... // 1.2 Charakteristické rysy znalostního pracovníka ... // 1.3 Specifika řízení znalostního pracovníka ... // 1.4 Shrnutí ... // Příběh II. O managementu znalostí ... // 2.1 Management znalostí ... // 2.2 Výhody managementu znalostí ... // 2.3 Shrnutí ... // Příběh III. O znalostech, informacích a datech ... // 3.1 Data ... // 3.2 Informace ... // 3.3 Znalost ... // 3.4 Shrnutí ... // Příběh IV. O znalosti tacitní a explicitní... // 4.1 Znalost tacitní a znalost explicitní ... // 11 // 13 // 14 // 15 // 16 // 16 // 16 // 18 // 19 // 20 // 21 // 23 // 24 // 25 // 25 // 26 // 28 // 286 // 4.2 Explicitní znalost ...29 // 4.3 Tacimi znalost ...29 // 4.4 Názory na tacimi znalost ...29 // 4.5 Shrnutí ...30 // Příběh V. O konverzi ...32 // 5.1 Konverze ...32 // 5.2 Externalizace (tacitní na explicitní) ...34 // 5.3 Socializace (tacitní na tacitní) ...34 // 5.4 Kombinace (explicitní na explicitní) ...35 // 5.5 Internalizace (explicitní na tacitní) ...35 // 5.6 Konverze v praxi ...35 // 5.7 Shrnutí ...37 // Příběh VI. O průšvihu s tacitní znalostí a o tom, jak s tacitními // znalostmi pracovat, aby se tohle nemohlo stát ...39 // 6.1 Sdílení tacitních znalostí ...40 // 6.2 Vyprávění příběhů ...40 // 6.3 Učňovství ...41 // 6.4 Komunity (Communities of Practices) ...42
6.5 Shrnutí ...43 // Část II. Management znalostí v praxi ...45 // Příběh VIL O znalostní strategii ...46 // 7.1 Znalostní strategie ...46 // 7.2 Strategie založená na práci s explicitními znalostmi - strategie // kodifikační ...47 // 7.3 Strategie založená na práci s tacitními znalostmi - strategie // personalizační...487 // 7.4 Příklady ze zdravotnictví ...49 // 7.5 Volba strategie ...49 // 7.6 Porovnání kodifikační a personalizační strategie organizace ...51 // 7.7 Shrnutí ...52 // Příběh VIII. O organizační struktuře...53 // 8.1 Organizační struktury shora dolu ...53 // 8.2 Organizační struktury zdola nahoru ...54 // 8.3 Kombinované organizační struktury (ze středu nahoru a pak dolu) ... 55 // 8.4 Hypertextová organizační struktura...56 // 8.5 Srovnání výše uvedených modelů řízení znalostí ...57 // 8.6 Shrnutí ...58 // Příběh IX. O trh znalostí ...60 // 9.1 Trh znalostí ...61 // 9.2 Výhody trhu znalostí ...61 // 9.3 Účastníci trhu znalostí ...62 // 9.4 Cena znalosti ...63 // 9.5 Důvěra ...63 // 9.6 Signály trhu znalostí ...63 // 9.7 Tržiště ...65 // 9.8 Problémy trhu znalostí ...65 // 9.9 Chyby při práci s trhem znalostí ...66 // 9.10 Předpoklady správného fungování trhu znalostí ...67 // 9.11 Souhrn ...68 // Příběh X. O práci se znalostními aktivy ...70 // 10.1 Znalostní aktiva ...71 // 10.2 Klasifikace znalostních aktiv ...72 // 10.3 Fáze tvorby nové znalosti ze znalostního
aktiva ...73 // 10.4 Shrnutí ...758 // Příběh XI. O intelektuálním kapitálu ...77 // 11.1 Intelektuální kapitál ...78 // 11.2 Lidský kapitál ...78 // 11.3 Organizační kapitál ...79 // 11.4 Zákaznický kapitál ...79 // 11.5 Model interakce dimenzí intelektuálního kapitálu ...79 // 11.6 Shrnutí ...81 // Příběh XII. O implementaci managementu znalostí ...83 // 12.1 Projekt implementace managementu znalostí v organizaci ...84 // 12.2 Fáze úspěšné implementace managementu znalostí ...84 // 12.3 Fáze 1-Začátek ...85 // 12.4 Fáze 2 - Poznávání a experimenty ...86 // 12.5 Fáze 3 - Pilotní projekty a implementace iniciativ // managementu znalostí ...86 // 12.6 Fáze 4 - Rozšiřování a podpora managementu znalostí // v organizaci ...87 // 12.7 Fáze 5 - Institucionalizace managementu znalostí ...88 // 12.8 Shrnutí ...89 // Příběh XIII. O pravomocech, zodpovědnosti a klíčových pozicích ...92 // 13.1 Pravomoce a odpovědnosti při managementu znalostí ...93 // 13.2 Úkoly vrcholového managementu ...94 // 13.3 Úkoly středního managementu ...95 // 13.4 Pozice a role ...96 // 13.5 Shrnutí ...97 // Příběh XIV. O měření a vykazování ...99 // 14.1 Přínosy managementu znalostí pro organizaci ...100 // 14.2 Důvody proč musíme „investice“ do znalostí a intelektuálního // kapitálu měřit ...1019 // 14.3 Možnosti měření znalostí a intelektuálního kapitálu ...101 // 14.4 Souhrn ...108 // Příběh XV.
O prostředí ...110 // 15.1 Prostředí ...111 // 15.2 Předpoklady a inhibitory prostředí ...111 // 15.3 Tvorba prostředí ...113 // 15.4 Ba ...114 // 15.5 Kulturní rozdíly ...115 // 15.6 Shrnutí ...116 // Část III. Speciální dovednosti ...119 // XVI. Vyprávění příběhů ...121 // 16.1 Příběh ...121 // 16.2 Tři základní předpoklady úspěšného příběhu ...123 // 16.3 Vložení myšlenky do příběhu ...124 // 16.4 Struktura příběhu ...125 // 16.5 Forma a způsob vyprávění příběhu ...126 // 16.6 Kdy je příběh příběhem ...128 // 16.7 Pomůcky a vztah s publikem ...129 // 16.8 Jak se nauěit správně vyprávět příběhy ...129 // XVII. Komunity (Communities of Practices) ...130 // 17.1 Komunity a jejich typy ... 130 // 17.2 Vznik a výskyt komunit ...131 // 17.3 Význam komunit ...131 // 17.4 Formální a neformální komunity ...132 // 17.5 Životní cyklus komunity ...134 // 17.6 Členství v komunitě ...13510 // 17.7 Funkce a úkoly členů komunity ...137 // 17.8 Jak zakládat komunitu ...137 // 17.9 Jak komunitě pomáhat ...139 // XVIII. Pozornost ...140 // 18.1 Proč je důležité pracovat s pozorností ...140 // 18.2 Co je to pozornost ...140 // 18.3 Typy pozornosti ...141 // 18.4 Obecná pravidla práce s pozorností ...141 // 18.5 Jak přitáhnout pozornost ...143 // XIX. Důvěra ...145 // 19.1 Co je to důvěra ...145 // 19.2 Podstata důvěry ...145 // 19.3 Důvěra osobní a neosobní ...146 // 19.4 Formy důvěry
...146 // 19.5 Management znalostí a důvěra ...147 // Závěr ...149 // Literatura // 150

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC