Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3.3) Půjčeno:10x 
BK
1. vyd.
Praha : Grada, 1996
110.00

ISBN 80-7169-347-2 (brož.)
Management - dovednosti manažerské - výklady populární
000058207
Obsah // Úvod 9 // O autorovi 10 // Sebeocenění 11 // 1. Úloha nového liniového manažera 13 // Nový liniový manažer: Začátky 13 // Rozhodující otázky plánování 14 // 0 Charakterové vlastnosti úspěšného liniového manažera 16 Překážky na cestě k úspěchu 16 // Váš plán činnosti ve funkci liniového manažera 17 // Realizace plánu činností 20 // 2. Postavení vedoucího 23 // Povýšení v rámci firmy 23 // Schopnosti vést 24 // Schopnost motivovat 26 // Postup při zjišťování potřeb zaměstnanců 26 // Uspokojení potřeb zaměstnanců 28 // Budování a upevňování autority 28 // 3. Rozhodování 31 // Podstata rozhodování 31 // Zachovejte si nestrannost 32 // Vyhodnocujte svá rozhodnutí 34 // Rozhodovací proces 36 // Rozhodování v praxi 37 // Získávání souhlasu s rozhodnutím 38 // 4. Řízení změn 40 // Přijímání změn 40 // Prosazování změn 41 // Podpora změn 46 // 5. Hospodaření s vaším časem 48 // Ovládněte svůj čas 48 // Hledání největších časových ztrát 49 // Priority pracovních úkolů 50 // Zpracování vlastního plánu priorit 52 // Rozbití některých běžných mýtů 54 // 6. Účinná komunikace 57 // Problémy mezilidských vztahů jsou // zpravidla problémy komunikace 57 // Jak správně naslouchat 58 // Stručný slabikář gestikulace 61 // Co udělat pro to, abyste byli lépe poslouchatelní? 62 // Jak správně psát 64 // 7. Produktivní schůzky a jednání 67 // Osobní
jednání 67 // Svolává-li poradu někdo jiný 69 // Vedení porad nebo jednání s vaší skupinou 69 // Typické problémy porad a jednání 72 // 8. Chvála, kritika a konflikty 75 // Používání pochvaly 75 // Používání kritiky 77 // Řešení konfliktů zaměstnanců 80 // Vyváženost chvály a kritiky 81 // 9. Přenášení pracovních povinností 82 // Proč musí vedoucí přenášet pracovní povinnosti na podřízené? 82 // Proces přenášení pracovních povinností 84 // Které typy úkolů můžeme přenášet na podřízené? 85 // Zpracujte si plán přenášení pracovních úkolů 86 // 10. Školení a formování pracovního týmu // Metody školení: Komunikace se zaměstnanci Získejte pozornost zaměstnanců // 90 // 90 // 92 // Spolupráce při školení 93 // Opakujte proces školení 94 // Vypracujte si vlastní model 94 // Formování pracovního týmu: Překonávání překážek 95 // 11. Dokonalý liniový manažer 98 // Pochopení potřeb svých zaměstnanců 98 // Objasnění lidských potřeb 99 // Podívejme se na to jinak 100 // Pochopení potřeb vaší firmy 102 // Závěrečný test 105 // Udržování kvalifikace // 109

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC