Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.04.2019. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(11) Půjčeno:11x 
BK
Vyd. 1.
Praha : Karolinum, 2006
246 s. : il.

ISBN 80-246-1178-3 (brož.)
Obsahuje tabulky, barevné ilustrace na příloze, poznámky pod čarou, předmluvu, anglické resumé, přílohy
Bibliografie na s. 171-177
McDonald’s Corporation - komunikace marketingová - vlivy - Česko - studie případové
000058750
OBSAH // Předmluva... 9 // 1 Kultura McDonald’s... 11 // 1.1 Historie, fakta a čísla... 14 // 1.2 Zásady podnikání McDonald’s... 16 // 1.3 Hrozby mcdonaldizace... 18 // 1.4 Globální versus lokální... 20 // 1.5 Proměny spotřebitele a společenských hodnot... 26 // 1.6 McKultura... 32 // 2 Reklama McDonald’s... 37 // 2.1 Možné přístupy k reklamní komunikaci... 40 // 2.1.1 Přenosový model komunikace... 41 // 2.1.2 Alternativní modely komunikace... 44 // 2.1.2.1 Propagační model... 44 // 2.1.2.2 Rituálový model... 46 // 2.1.2.3 Příjmový model... 48 // 2.1.2.4 Kulturální model... 51 // 2.1.2.5 Postmodernismus... 53 // 2.2 Příjemci reklamních sdělení - publikum McDonald’s 55 // 2.2.1 Specifika českých spotřebitelů... 58 // 2.2.2 McDonald’s a děti... 61 // 2.2.3 McDonald’s a mládež... 69 // 2.3 Reklamní komunikace značky McDonald’s... 78 // 2.4 Kulturní stereotypy v reklamě McDonald’s... 86 // 2.5 Vývoj reklamy McDonald’s a její adaptace pro český trh .. 99 // 2.6 Přesvědčování v reklamě hlavní a periferní cestou 107 // 2.7 Způsoby přesvědčování v reklamě... 111 // 2.7.1 Argumentační postupy v reklamě...112 // 2.7.2 Emocionální přesvědčování a psychologické působení ... 117 // 2.7.3 Persvaze v jazyce reklamy McDonald’s... 123 // 2.7.3.1 Jazykové prostředky aktualizace a zdůraznění... 124 // 2.7.3.2 Vztah k adresátovi reklamního sdělení... 129 // 2.8 Kvantitativní analýza reklamních spotů McDonald’s
...135 // 2.8.1 Klíčová slova v reklamě McDonald’s...139 // 2.8.1.1 Podstatná jména...139 // 2.8.1.2 Přídavná jména a příslovce...141 // 2.8.1.3 Slovesa... 145 // 2.8.2 Frekvence slovních druhů v reklamě McDonald’s...146 // 2.8.2.1 Nezákladní slovní druhy...151 // 2.8.2.2 Slovo mluvené vs. psané...153 // 2.8.3 Reklamní syntax a styl... 155 // 2.9 Textové vzorce v reklamě McDonald’s...158

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC