Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.07.2016. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8) Půjčeno:16x 
BK
1. vyd.
Praha : Tutor, c2005
118 s.,xiv s.obr.příl. : il.

ISBN 80-86700-25-9 (brož.)
Další názvová informace na obálce: Tištěná média v konfrontaci s internetem, rozhlasem a televizí
Název v tiráži: Mediální výchova v Čechách - tištěná média
Obsahuje fotografie
Bibliografie na s. 118
Komunikace masová - periodika - Česko - výklady populární
Výchova mediální - učebnice
000059015
Obsah // 1. Noviny jako nástroj zisku 7 // 2. Zdroje informací 15 // 3. Pravdivé, nezávislé a objektivní zpravodajství. K čemu je otvírák? 23 // 4. Tvorba zprávy od získání podnětu, přes sběr informací až po její napsání. 35 // 5. Co se dá schovat do článku 43 // 6. Publicistika, tvář deníku 55 // 7. Když se dělá rozhovor 63 // 8. Co lze říci obrazem 77 // 9. Co se přikládá k novinám 89 // 10. Orientace v džungli časopisů 93 // 11. Stručný pohled do ostatních médií na závěr 107 // Zdroje 112 // Test - odpovědi 115 // Použitá literatura 118 // Přílohy l-XVI

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC